8 Ekim 2012 Pazartesi

HOŞGELDİNİİİİİİİİZZZZZZZ.........

9 yorum:

  1. Hoşbulduk Ciğer's, muhteşem bir gezi kaçırdın, haberin olsun :))

    YanıtlaSil
  2. Ben şimdilik bu geziye katılamadım.Sizlerle olan tüm birlikteliklerimiz her zaman muhteşem.
    Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  3. Ben ne diyeceğim şimdi ya? :)) "Hoş bulduk" desem olmaz, ben bir yere gitmedim ki.... :)) "Güle güle" desem olmaz, "hoşgeldiniz" e cevap değil.

    Sevgili Nazif'ciğim, kendi adıma söyleyeyim, hayatımın neredeyse en güzel, en dolu 4 gününü yaşadım dostlarımla. Antakya'mı paylaşmanın gururunu yaşadım her anında.

    Sizleri de aramızda görmeyi gerçekten çok isterdik. Ama kısmet değilmiş diyerek avunuyorum. Bundan sonraki birlikteliklerimizde görüşmeyi dilerim.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. HOŞBULDUK NAZİF, BAŞKA BULUŞMALARIMIZDA BERABER OLMAK DİLEKLERİMLE.
    TEKYİĞİT'LERE SELAM VE SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  5. Nazif...
    Dün geçmişte kaldı,
    Yarın ise mechul...
    Yaşam birgün
    O da bugün.
    "Arkadaşlar" ile geçirilen 4 gün hafızamızda hep keyifle anacağımız
    anılarımızdan olacak...
    Umarım bir daha sefere (Allah kısmet ederse tabii) eksikliğini hisettiğimiz tüm arkadaşlarımızla anılarımıza yeni bir sayfa daha açabilelim.
    O arkadaşların içinde hep oldun!!!
    Bunu değerlendir, kaçırma

    YanıtlaSil
  6. Hoşulduk Nazifciğim, teşekkürler:-)

    YanıtlaSil
  7. HOŞBULDUK NAZİFCİĞİM , KEŞKE SİZ DE GELEBİLSEYDİNİZ HARİKAYDI.
    BEN SADECE 1,5 GÜN BU GEZİYE KATILABİLDİM SONRA CENAZE SEBEBİYLE FATSAYA DÖNDÜM. AMA O KADARI BİLE HARİKAYDI. SAĞOLSUN METİNCİĞİM HER ŞEYİ DÜŞÜNMÜŞ. GEZİLECEK YERLER, YENİLECEK YÖRESEL YEMEKLER, YÖRENİN ÜRÜNLERİ İPEKCİLİK V.S. SANA NE SÖYLEYEYİM... MUHTEŞEMDİ...

    YanıtlaSil
  8. Sevgili arkadaşlarım Allah içinize sindirsin.Gezinizin güzel geçtiğine çok sevindim.Umarım daha sonraki gezilerde beraber oluruz.
    Çiğdemciğim başınız sağ olsun.Geziye katılabilmene sevindim.
    Sağolun Gönül-İlyas.Bizlerden de sizlere sevgiler.
    Figenciğim yazın bütün stresli günlerinden sonra bu gezi ruhunu bir nebze olsun dinlendirmiştir.Senin adına çok sevindim.
    Cumhurcuğum,güzel sözlerin her zaman içten ve insana huzur verir.Bir dahaki sefere inşallah.
    Metinciğim,müthiş bir gezi olacağı belliydi.Büyük çaba sarfettin.Helal olsun sana.Yüzünün akıyla çıktın.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. Bir dahaki sefere birlikte olmak dileğiyle herkese selamlar.

    YanıtlaSil