21 Ekim 2012 Pazar

MELİH VE ANNA'NIN NİKAHINDA SEVGİLİ CUMHURLA BERABERDİK.


6 yorum:

  1. Mutlu günüme gelerek beni onurlandıran, gelemeyip de gönderdiği hediyeler ile unutmadığını gösteren yada mesaj ve telefon açarak kutlamalarda bulunan tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.
    Bir kez daha anladım ki "düğün" için de "ölüm" için de mutlaka "insan" gerekiyor. varlığını yanımda hissettiğim dostlarıma minnettarlıklarımı sunuyorum. darısı diğer evlatlarımızın başına inşallah.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Cumhur, senin ve evlatlarımızın bu mutlu günlerinizde yanınızda olamadığımız için çok üzgünüm. Ama gönlümüz gençlerle beraber. Yaşadığın gurur ve mutluluk fotoğraftan bizlere yansıyor.

    ÇOK GÜZEL VE ÖZEL BİR ADAMSIN.

    DARISI DİĞER EVLATLARIMIZA....

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Cumhur,bu mutlu gününde yanında olamadım.
    Gençlere mutluluklar diliyorum.
    Ömür boyu sevgi dolu bir aile olmalarını diliyorum.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Yakışıklı oğlumuz,güzel gelinimiz ve sevgili kayımpederimiz ile harika bir nikahtı arkadaşlarım:-))) Tabii ki bizlerle de ayrı bir renk kazandı:-P
    Çok Mulu Olacaklar eminim, tüm çocuklarımız ve bizlerde aynı mutluluğu sağlıkla tadarız inşallah...
    Resimleri yükleyemedim ama nikah sonrası geçirdiğimiz saatlerde çok güzeldi, tadı damağımızda kaldı bence... Nice güzelliklere...

    YanıtlaSil
  5. Figenciğim,
    sen de ciğer's gibi resimleri yavaş yavaş yüklersin.Kış aylarında içimizi ısıtır....

    YanıtlaSil
  6. Figen'ciğim !!!
    Nikah resimlerini merakla bekliyoruz. Fazla merakta bırakma bizi. Hazır Antakya resimlerine ara vermişken :))
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil