9 Ekim 2012 Salı

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM...

SİZLERDEN AYRILDIKTAN SONRA TAM 12 SAAT SÜREN YORUCU BİR YOLCULUK YAŞADIM.CUMARTESİ SABAH 9 GİBİ ÇARŞAMBA HAVA LİMANINDA OLDUM.
 MALUMUNUZ DEFİN MERASİMİ  VE DUALARLA ABİMİ UĞURLADIK. SON YOLCULUĞUNDA YANINDA OLMAKTAN HUZUR BULDUM.
 HER NE KADAR AKLIM SİZLERDE KALDIYSA DA...SON GÖREV ÖNEMLİ.

BENDEN SONRA YAŞADIKLARINIZI ARTIK SİZLERDEN VE FOTOĞRAFLARDAN ÖĞRENECEĞİM.
BEN MAKİNAMI VE BAZI EŞYALARIMI  AYRILIRKEN, YÜKÜM OLMASIN DİYE, ÇİÇEKTE BIRAKMIŞTIM. HENÜZ BANA ULAŞMADILAR. ULAŞINCA FOTOĞRAFLARI KOYMAYA BAŞLARIM.

HEPİNİZE SEVGİLERİMLE...

4 yorum:

  1. Mutlu ve huzurlu olmana sevindim. Bu gezide resim çekenler arasında olmadığım için sanırım çok beklemeden bütün fotoğraflara ulaşacaksın. :))

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Çiğdem, öncelikle tekrar başsağlığı diliyorum.
    Evet bu gezide Mehmet'in dışında da fotoğraf çekenler olduğundan hemen hepsine en kısa zamanda ulaşacağız. Adana'da arkadaşlar öyle karar verdiler. Ama Mehmet yine her zamanki gibi bizi meraklandırır, kendi çektiği resimleri zamana yayar gibi geliyor bana :))
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Başınız sağolsun. Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun. Sizlerede bol sabırlar diliyorum.

    YanıtlaSil