19 Kasım 2012 Pazartesi

SİLOPİ'DEN BLOGA SELAM.........

4 yorum:

  1. Şimdi tam seni İzmir'den aramanın zamanı ama. Artık düşecek dibin de kalmadı, ben de İzmir'de değilim :))))

    YanıtlaSil
  2. selam metinciğim de...

    ne yapıyorsun silopi'de?

    YanıtlaSil
  3. Kolay gelsin sevgili kardeşim.Allah yardımcınız olsun....

    YanıtlaSil
  4. Herkese Ceyhan'dan selam. Biraz önce döndüm. Bir görev nedeniyle gitmiştim Silopi'ye Çiğdem'ciğim. Silopi de bir pompa istasyonumuz var, bana bağlı. Oradaki tesisimizde yapılan bir işin denetimi idi.
    MEHMET, arkadaş sana hep İzmir'e görev yazdıran "kader" i arıyorum. Eğer yakalarsam vay haline. :)) Valla dip mip kalmadı bende :))) Ooooh hiç olmazsa biraz da otur oturduğun yerde. Ne bu yahu sana İzmir yolları, bana Cizre - Silopi yolları. Bir ömür oralarad geçer mi, adalet mi buuuuu..... Ooooof Of.:))))
    Zaten şu Ankara'lıları sevmem, Bakanlıkta çalışanları ise hiç. :)))))

    YanıtlaSil