2 Ocak 2013 Çarşamba

Çeşme 2013 Hazırlıkları











Sevgili Arkadaşlar,

2013 Çeşme programını bir an önce yapıp, uzaktan geleceklerin uçak biletlerini uygun fiyatla temin edebilmeleri için, tarih konusunda uzlaşmaya varılması gerekiyor. 1. alternatif; 22 Nisan'da izin alarak 4 günlük tatilde, 20-21veya 21-22 akşamları kalmak, 2.alternatif ise; 17 Mayıs veya 20 Mayıs izin alarak 17-18 veya 18-19 Mayıs günlerinde kalmak. Nisan ayı geçen sene serin olduğu için 2.alternatif daha uygun olabilir. Lütfen herkes fikirlerini ve önerilerini yazarsa, bir an önce harekete geçebiliriz.

8 yorum:

  1. Maaşallah 4.gün tık yok :(

    YanıtlaSil
  2. Bana her iki tarihte uyar. Nasıl olsa yine o tarihlerde akut Çeşmeoliz rahatsızlığı nedeniyle rapor alacağım. Aldığım ilaçlarda fayda etmiyor. Hep aynı tarihlerde rahatsızlanıyorum. :)))

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. BEN CE MAYIS AYI DAHA SICAK OLACAĞI İÇİN UYGUNDUR.
    HEPİNİZE SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  4. Nisan ayı biraz serin oluyor ama, 22 Nisan da bir gün idari izin alarak katılsak daha iyi olur diye düşünmüştüm ben de Çiğdem'ciğim.
    Ne olacak şimdi? :))))
    Hadi bakalım arkadaşlar, sizlerde fikrinizi söyleyin ve Çiğdem'le olan fikir ayrılığımıza, bir orta yol bulun bakalım. :)
    Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  5. SENİNLE ARAMIZDA FİKİR AYRILIĞI OLUŞTURMAK İSTEMEM ASLA METİNCİĞİM.
    SİZ ÇALIŞANLAR NASIL UYGUN GÖRÜYORSANIZ ÖYLE YAPALIM, CANIM KARDEŞİM.

    YanıtlaSil
  6. Canım arkadaşım, sözüm sana değildi :)
    Sadece bloğa yazmayan arkadaşları acaba biraz gayrete getirebilir miyim diye ettim o lafları. Blogta sen, ben, Cumhur ve Mehmet var sadece. Nazif ve Sermin'de arada bir uğruyor :)

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil