14 Ocak 2013 Pazartesi

RODOSTAN BİR ANI.


6 yorum:

  1. Yarasın,
    Bira mı göbeğe, göbek mi biraya uymuş anlayamadım :))
    Bardak da 42 numara mı ne? :))

    YanıtlaSil
  2. Bence hepsi birbirine uygun gözüküyor:)))Rodosta Eski şehir dedikleri Kale içinde gezerken dinlenme ihtiyacıyla bir yere oturduk.Bira varmı diye sordum.Adam da bana küçük mü büyük mü diye sordu.Ben de Türkiye de olduğu gibi 50 cl.büyük sayıldığını farz ederk büyük dedim.Adam bir getirdi ki tam 2 litre.Tabii bana da içmek düştü.

    YanıtlaSil
  3. ooh afiyet olsun yakışır ciğersime :)

    YanıtlaSil
  4. Sağol Ciğer's.

    YanıtlaSil
  5. Hemen Yılmazer'i oraya gönderelim içi gitmiştir şimdi. Allah içinize sindirsin pek muzipçe gülmüşsün biradan sonra nasıl güldün acaba? :)) Resmin de çok güzel olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. EĞER YILMAZER İLE BERABER ORADA OLSAYDIK RODOS TA BİRA KALMAZDI HERHALDE.ZATEN ANTAKYAYI KURUTMUŞ DUYDUĞUM KADARIYLA.BİRA BİTTİKTEN SONRA DA GÜLÜŞÜM DEĞİŞMEDİ O ANDAN SONRA DÜNYA DAHA DA GÜZEL GÖZÜKTÜ GÖZÜME. RESMİMİ BEĞENDİĞİNE SEVİNDİM SERMİN'CİM. SAĞOL.

    YanıtlaSil