26 Mart 2013 Salı

Murat'ın anısına ...

"Merhaba Dostlarım
Uzun zaman oldu Bloğa giremiyordum.
Metin'i Adana hava alanından alıp , tekrar Adana hava alanına getirmek gerekiyormuş.Ben de bu görevi üstleneyim dedim.Metin'i Adana hava alanından alıp uçağa bindireceğim. İzmir'e ve Çeşme'ye getirme görevi bana ait.Başına birşey gelmesin.
Neyse şaka bir yana nasılsınız arkadaşlar?
Sizleri çok özledim.
Ben 8-10 Şubatta İzmir'de olacağım.izleri görmek isterim.
Daha sık görüşmek üzere."

Böyle mi söz vermiştin bize? 
Hani Metin'i kim getirecek şimdi?

9 şubatta görüştük seninle...
Nereden bilirdik ki 45 gün sonra aramızdan ebediyyen ayrılıp gideceğini...

Bizde seni çok özleyeceğiz arkadaşım.
Allah sana rahmet eylesin.

Bir taraf ateş,
Bir taraf deniz
Üstüme üstüme gelme ateş
Atlarım denize,

Yüzme de bilirim bak
Sonrası umut 


Murat Akcan

1 yorum:

  1. BİR TARAF ATEŞ,
    BİR TARAF DENİZ diyorsun MURATCIĞIM...

    DENİZE ATLAMIŞ OLMANI DİLİYORUM...
    DEDİĞİN GİBİ .. YÜZME DE BİLİYORMUŞSUN.. ZATEN...

    YOLUN AÇIK, MEKANIN CENNET OLSUN SEVGİLİ KARDEŞİM.
    ENGİN DENİZLERDE YÜZDÜĞÜNÜ DÜŞÜNECEĞİM. HEP.

    YanıtlaSil