30 Haziran 2013 Pazar

ARCA LİSEDEN MEZUN OLDU.....


15 yorum:

  1. SEVGİLİ TEKYİĞİT AİLESİ,
    MUTLUĞUNUZU VE GURURUNUZU PAYLAŞIYORUM.YOLU AÇIK OLSUN SEVGİLİ ARCA'MIZIN.
    ÜNİVERSİTE MEZUNIYETİNİ GÖRMEYİ UMUT EDİYOR,SEVGİ VE SELAMLARIMI GÖNDERİYORUM.

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ediyorum. Üniversite mezuniyetini de görürüz inşallah.

    YanıtlaSil
  3. İyi dileklerinize teşekkür ediyorum sevgili arkadaşlarım.Bugün LYS sonuçları açıklandı. Arca'nın puanı istediği bölüm olan Gazetecilik bölümünü tutmadı.Ama (jeoloji,Jeofizik,Deri mühendisliği,Su ürünleri,Süt ürünleri,Arkeoloji,Biyoloji Vs vs.) gibi bölümleri tutuyor.MUTLUYUZ....Mutlu kalın.............

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Nazif 3 gündür bilgisayardan uzak olduğum için şimdi gördüm.Tebrik ederim.Üniversite mezuniyetinide görmeniz dilğiyle başarılar.

    YanıtlaSil
  5. Nazif'ciğim Sevgili Arca'yı ve sizleri kutluyor, başarılarının devamını diliyorum. Üniversite kep törenini de görmemiz dileklerim ve sevgilerimle:-)

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Ciğer's, yeğenimizin daha nice başarılarını görmeniz dileği ile... Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Güzel temennileriniz için çok teşekkürler sevgili arkadaşlarım.....

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Nazif'ciğim. Birkaç gündür internete giremiyordum. Bu gün gördüm.
    Sevgili Arca'yı ve sizleri yürekten kutluyor, delikanlının başarılarının devamını diliyorum. Üniversite kep törenini de görmemiz dileğiyle... Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. Sağol Metinciğim....

    YanıtlaSil
  10. Herkese selam internet tatilinde olduğum için yeni gördüm Arca'yı ve sizleri tebrik eder başarılarının devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  11. SEVGİLİ NAZİFCİĞİM YEĞENİMİZİ GÖNÜLDEN KUTLAR, BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM.
    ÇOK DA YAKIŞIKLI MAŞŞALLAH.

    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Tekyiğit ailesi; yeğenimizi tebrik eder, başarılarının devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  13. Yaz tatili dolayısıyla yorumlar ve cevaplar kopuk kopuk olabiliyor. Arca için iyi temennilerde bulunan arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Özlem ve Nazif,
    Arca'nın mezuniyetini kutluyor, daha nice başarılı kutlamaları birlikte yapmanızı diliyorum.
    Allah çocuklarımızı bize bağışlasın ve her zaman onlarla gurur duyacağımız evlatlar olmalarını nasip etsin inşallah.
    (Yaz modu olunca en geç ben görmüşün sanırım özür dilerim.)

    YanıtlaSil
  15. Sağol Cumhurcuğum,özre gerek yok dediğin gibi yaz modu.......Herkesin afiyetle tatil geçirmesini dilerim.....

    YanıtlaSil