10 Haziran 2013 Pazartesi

Aynı akşamdan devam




3 yorum:

  1. Doğal ilaç gibisiniz dostlar. Tek yan etkiniz yanak kaslarına ağrı vermeniz. :)) Canım bir şeye sıkıldığında, afakanlar bastığında, asfalyalarım !! attığında, hemen bir doz resimlere bakıyorum. Valla çok etili oluyor. Şu güzel balkonda atılan zarı, yudumladığımız birayı, attığımız kahkahaları anımsıyorum. Burnuma fesleğenin kokusu yerleşiyor. Üzerime üşüşen kara bulutlar dağılıyor, rahatlıyorum.
    İlaç gibisiniz a dostlar. Bağımlılık yapan ilaç gibisiniz. Dostlarla geçen zamana paha biçilemez.
    Kadehimi sağlığınıza kaldırıyorum. ( Bu karelerde olan ve olmayanlara )

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. AYNEN METİNCİĞİMİN YORUMLARINA KATILIYORUM...

    İLAÇ GİBİSİNİZ DOSTLAR...

    YanıtlaSil
  3. Bir ismimiz daha oldu desenize :)
    Çok güzelll... "DOĞAL İLAÇLAR"

    YanıtlaSil