18 Haziran 2013 Salı

MÜJGAN'ın MALİKANESİNDEYİZ...

SANIYORUM 2 HAFTA ÖNCEYDİ, MÜJGANCIĞIMIZA HAYIRLI OLSUNA GİTTİK.

ÇOK GÜZEL BİR EVİ VAR HELE MANZARASI BİR HARİKA. TEKRAR HAYIRLI OLSUN MÜJGANCIĞIM.
SEVDİKLERİNLE SAĞLIK VE MUTLULUKLA OTUR EVİNDE.

ARKADAŞLAR KOCAMAN BİR BALKONU VAR HEPİMİZ SIĞARIZ.
SADECE SERMİN , BEN VE ÇİÇEK GİTTİK. DİĞER ARKADAŞLARIMIZIN İŞLERİ VARDI.
BALIKLARI BEN PİŞİRDİM... SERMİN SALATAYI YAPTI. MÜJGAN VE ÇİÇEK MASAYI HAZIRLADI. HARİKA ZAMAN GEÇİRDİK. GENÇLİĞİMİZDEKİ ANILARIN DİBİNE KADAR İNDİK.            TEŞEKKÜRLER MÜJGANCIĞIM.

5 yorum:

  1. Yahu Çiğdem bir de Müjgancığımız diyorsun koskoca malikane sahibine. Bu arada arkadaki evin çatısına çanak anten koymuştum konuşmaları rahat dinleyeyim diye, yani takiptesiniz ona göre :)))

    YanıtlaSil
  2. "Keyfiniz bol olsun" diyeceğim ama, zaten öyle de olmuş.
    Mehmet, boşuna takip etme bunları, baksana kuyruksuz uçurtma gibi bir gün orada, bir gün buradalar arkadaş. Sen betonların arasında derdine yan. :)))

    Herkese sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. eee arkadaşlar... emeklilik böyle birşey işte.
    KUYRUKSUZ UÇURTMA GİBİ, BİR GÜN ORDA, BİR GÜN BURDASIN....
    DARISI ÖZENENLERİN BAŞINA...

    YanıtlaSil
  4. Hem çalışıp hem gezme olmuyor muuuu :(
    Iııh daha özenmiyorum emekliliğe, çalışmam lazım.

    YanıtlaSil
  5. Söz konusu malikaneye gitmeyi hedefleyip te türlü numaralar yapan bir arkadaş biliyorum ben. Her seferinde de nedense planı tutmuyor. Siz nasıl oldu da öyle çat kapı gidebiliyorsunuz? Cinsiyet faktörümü var arkadaşlar arasında kızlar girebiliyo da erkekler giremiyo mu bu malikaneye.....Allah Allah adalet mi bu yaww

    YanıtlaSil