30 Temmuz 2013 Salı

03 - 06 EKİM 2013 GAZİANTEP GEZİSİ

Değerli arkadaşlarım, Gaziantep için uçak biletlerimizi artık almamız gerekiyor.
Sizlere 03 Ekim kalkış ve 06 Ekim dönüş  Anadolu Jet dökümlerini hazırladım.
İzmir'den gidecek arkadaşlar için; Sun Express bu tarihlerde yok.

Pegasus   İzmir-Gaziantep     03.10.2013   Saat: 10.40    44.99  TL
                Gaziantep-İzmir     06.10.2013   Saat: 17.30    44.99  TL   diğer uçuşları pahalı.









































Gelenler Son Durum : Gülçin, Müjgan, Çiğdem, Çiçek, Figen, Cumhur, Metin ve ben. 
Metin sana uçakta yer bulamadım. Urfa Cesur'a bin gel. :)
Acilen son bildirimleri yapıp biletlerimizi alalım.

4 yorum:

  1. herkes ok ise alalım baba:))

    YanıtlaSil
  2. 03 Ekim Ankara-Antep 11.55
    06 Ekim Antep-Ankara 18.00 alınmıştır. Hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Gülçin ve ben biletlerimizi aldık.

    YanıtlaSil
  4. Teker üstü olursa gelmem :))

    Daha önce de bahsettiğim gibi, o tarihlerdeki durumumu şimdiden öngöremiyorum. Umarım bir aksilik çıkmaz da katılırım.

    Kalacak yer konusunu ne yaptınız Mehmet?

    YanıtlaSil