28 Temmuz 2013 Pazar

BİRAZCIK GEÇ OLDU GALİBA :)







7 yorum:

  1. Hocam bu resimler neden bu kadar geç kaldı?
    Anca mı baskıdan çıktı?
    Ama olmaz bu kadar da ağırkanlı olunmaz ki....

    YanıtlaSil
  2. Ama, ama bu laflar insanın yüzüne karşı da direkt söylenmezki canım :))))))
    Birazcık geç kaldığımı yeni fark ettim, napalım?......

    YanıtlaSil
  3. Deklanşörüne ve o deklanşöre basan parmağına sağlıkkkk canım arkadaşımızzz:)

    YanıtlaSil
  4. Hatırladım ben bu resimleri; 1979 baharıydı herhalde...

    YanıtlaSil
  5. Aaaaah ah, yaşlılık kapıya gelip dayanmış Mehmet'te, :p yine hafıza gelip gitmeye başlamış.
    YIL 1979 DEĞİL MEHMET 1345 1345, HATIRLADIN MIIIII???
    Boşver Mehmet sen en iyisi şu pembe haplarını al bakalım, hadi biraz da uzan şuraya, haaaaah tamaaam.

    Tşekkürler Figen'ciğim, makina güzellikleri gördü, ben sadece aracılık yaptım.

    YanıtlaSil
  6. metin,
    bak hesaplı konuş muhtemelen bu ekipten birilerinin büyük ihtimalle aynı huzur evinde; daha da kötüsü aynı odada kalabilme ihtimali pek uzak görünmüyor bana...
    Siz eski ev arkadaşı olduğunuz için büyük ihtimalle ikinizi aynı odaya koyacaklardır...
    Muppet Show'daki huysuz ihtiyarlar gibi ha bire takışıyorsunuz.. Allah sonumuzu hayır etsin.:))

    YanıtlaSil
  7. ELLERİNE SAĞLIK METİNCİĞİM.
    TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil