9 Temmuz 2013 Salı

CUMHURCUĞUMUZA , SONSUZ TEŞEKKÜRLER...

KUYRUKSUZ  UÇURTMALARDAN BEN VE FİGEN, BODRUMDAYDIK...

( MÜJGAN NORVEÇ'E GİTTİĞİ İÇİN, SERMİN DE K... NI KALDIRAMADIĞI İÇİN GELEMEDİLER.)

CUMHURCUĞUMUZ SEVİMLİ EVİNDE BİZİ ÇOK GÜZEL AĞIRLADI.

 BODRUM KALESİNDE KONSERE GÖTÜRDÜ. MUHTEŞEM BİR KONSERDİ. KLASİK SANAT MÜZİĞİMİZİN HANIM BESTEKARLARI TANITILDI VE  ESERLERİ SESLENDİRİLDİ. KONSER 10. YIL MARŞI ( AYAKTA TÜM KATILIMCILARLA )SESLENDİRİLEREK SON BULDU. COŞKU, DUYGUSALLIK,SANAT, GÜZEL İNSANLAR, VATAN SEVERLER, HERŞEY ORADAYDI.
KONSER SONRASI SANATÇILARLA BİRLİKTE YEMEĞE GİTTİK. SANAT ORADA DA DEVAM ETTİ. CUMHURCUĞUMUZUN SEVGİLİ MANEVİ KARDEŞİ, KONSERİ YÖNETEN, EKİBİ ÇALIŞTIRAN, DEĞERLİ SANATÇI HALİL BEY İLE GURUR DUYDUK. ÇOK BAŞARILIYDI. YEMEK, SABAH 4 TE BİTTİ. MUHTEŞEMDİ.

GÜNDÜZLERİ DENİZE GİTTİK, GECELERİ İSE YEMEKTEN SONRA  BODRUM GECELERİNE AKTIK, (Figen'in tabiriyle)
HER ŞEY HARİKAYDI. SEVGİLİ KARDEŞİMİZ CUMHUR ÇOK İYİ EV SAHİPLİĞİ YAPTI.

TEKRAR TEŞEKKÜRLER CUMHURCUĞUM...

ZAMAN İÇERİSİNDE FOTOĞRAFLARI KOYACAĞIM.

DÖNECEĞİMİZ GÜN FİGEN VE BEN KINA İLE GEÇİCİ DÖVME YAPTIRDIK.
 CUMHUR HER NE KADAR , O PARAYI BANA VERİN, BEN SİZİ DAHA İYİ DÖVERİM DEDİYSE DE , BİZ ONU DİNLEMEDİK, ( HATTA BİZE KIZDI).

 İŞTE DÖVMELERİMİZ.
KOL BENİM, AYAK FİGEN'İN.

HEPİNİZE SEVGİLERİMLE...


8 yorum:

  1. METİNCİĞİM, SENİN SÖYLEDİĞİN, KUYRUKSUZ UÇURTMA TABİRİNİ , HEPİMİZ ÇOK TUTTUK. AYYYY NE GÜZEL BİR ŞEY ,,,, KUYRUKSUZ UÇURTMA OLMAK.... KAH ORDASIN,,, KAH BURDA,,, ALLAH SAĞLIK VERSİN HEP GEZELİM...

    YanıtlaSil
  2. Oooooooh sefanız olsun kuyruksuz uçurtmalar!!!!
    Cumhur'un evsahipliğine diyecek yok doğrusu. Bizleri de İzmir'de iken ağırlamıştı sağolsun, bu vesile ile bir kez daha teşekkür ederim Cumhur'cuğum. Kızlarımıza iyi bakmışsın anlaşılan :)))

    Herkese sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Allah içinize sindirsin, çok güzel anlar paylaştığınıza eminim. Resimleri koyun da biraz dibimiz düşsün :))

    YanıtlaSil
  4. Çok iyi yapmışsınız allah içinize sindirsin.Dövmelerinizde süper.......

    YanıtlaSil
  5. Sabahlara kadar Bodrum' un altını üstüne getiriyorlar. Sanat alemi, yemek alemlerine dalıyorlar, bizle paylaştıklarına bak!!!! Bir ayak ve bir kol resmi. :))))) Bu mudur paylaşım? Bütün Bodrum'un özeti bu mudur? :)))

    YanıtlaSil
  6. HAKLISIN METİNCİĞİM, BEN DE SADECE BU İKİ FOTO VARDI.
    TEMBELLİK ETTİM ÇEKMEDİM. FİGEN ÇEKİYOR DİYE. DİĞERLERİ FİGENDE. FİGEN PAYLAŞACAK VEYA BANA GÖNDERECEK BEN PAYLAŞACAĞIM. FİGENİN İŞLERİ BU GÜNLERDE ÇOK YOĞUN BİLİYORSUN. ZAMANLA OLACAK CANIMCIM.

    YanıtlaSil
  7. Allah içinize sindirsin.......

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Arkadaşım
    abartıyı seviyomuyuz ne?
    Küçük bir köy evini açmam ve bağımsız bir paylaşım sağlamam dışında size ne yaptım. Siz güzel olunca herşey güzel oluyordur...
    Konser kısmında tamamen hemfikiriz... O benim fanatik olduğum ve deplasmanlarda takip ettiğim bir alan.
    Benzer keyfi almış olmanızdan pek mutlu oldum. (sanki yanımda oturan kadın ilk şarkılarda kaçacakmış gibi geldi bi an bana :( )
    Dövmelere gelince siz ne yapsanız bize hoş gelir... Sonunda -elinize ayağınıza- kına yaktınız yani...:))))
    Dövme İhtiyacı olursa 365 gün 24 saat hizmetinizdeyim. Bedel almadan, Özenle ve zevkle dövebilirim sizi

    YanıtlaSil