16 Ağustos 2013 Cuma


Sevgili Arkadaşlarım;
        Uzun bir aradan sonra hepinizi sonsuz sevgilerimle kucaklıyorum. Bu sene Çeşme'ye gelemediğimden mi nedir sayfaya da uzak kaldım. Uzunca da bir izin kullandım ve yeni döndüm. Sayfaya yazı yazamadım ama izinli günlerimin dışında hergün takip ediyordum. Bu arada çocuklarımızın güzel haberlerinide aldım. Benimki de mezun oldu. Hepsinin Allah yolunu açık etsin. Okula yeni başlayanlara derslerinde başarılar, bitirenlere hayırlı işler ve eşler dilerim. Ben de artık önümüzdeki hafta emekliliğimi isteyeceğim ve çalışma hayatından mezun olacağım inşallah.
     Fotoğrafdaki de bahçedeki fındık ve çam kozalaklarının düşmanı ortağımız, oğluma çekinmeden poz vermiş. Uzun süre yazmayınca damdan bacadan aklıma gelenleri yazdım. Görüşebilmek dileklerimle, hoşçakalın.

4 yorum:

  1. Sevgili Kadriye,güzel temennilerin için teşekkürler.Ben de sevgili oğluna başarılar diliyorum.Emeklilik kararının hayırlı olmasını ve gelecek yaşantında mutlu,huzurlu ve sağlıklı bir yaşam sürmeni dilerim.
    Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  2. SELAM KADRİYECİĞİM, OĞLUNU TEBRİK EDER BAŞARILAR DİLERİM. EMEKLİLER KERVANIMIZA KATILIYOR OLMANA SEVİNDİM. ARTIK SEN DE BENİM GİBİ KUYRUKSUZ UÇURTMA OLACAKSIN. HAYDİ HAYIRLISI...

    OĞLUNU AYRICA ÇEKTİĞİ FOTOĞRAFLAR İÇİN DE TEBRİK EDİYORUM, ÇOK GÜZEL YAKALAMIŞ.

    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  3. Kadriye'ciğim oğlunu tebrik ederim sanada çok güzel emeklilik dilerim bu arada emeklilik gerçekten güzel..

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Kadriye, oğluna bundan sonraki yaşamında başarılar diliyorum, emekliliğin hayırlı olsun, umarım artık daha sık aramıza katılırsın.

    YanıtlaSil