27 Kasım 2013 Çarşamba

Allah şükür yarabbim 32 gün sonra nihayet tel ve internet bağlandı

resmen çıldırttılar beni böyle bir şey olamaz yani. Neyse doğum günlerini kaçırdığım arkadaşlarıma  mutlu uzun ömürler dilerim. Metin'ciğim sizin için sevindim ailecek güzel ömürler dilerim. Cumhur'cuğum yeni işini tebrik ederim hayırlı olsun. Çok güzel geçen gecenin resimleri de doğal olarak çok güzel  herkese çok teşekkürler özellikle Çiğdem'ciğime. Cafer'ciğimizin de ellerine ağzına sağlık yediğini içtiğini anlamadı vallahi.Şarkıyı unuttum diye hakkımda atıp tutmayın dada  yaparım sizi haaa ona göre:))

4 yorum:

  1. Serminciğim, 32 gün ne beklemiş bu adamlar.Her yıl yüz milyonlarca TL kar açıklıyorlar,ama hizmete gelince kaplumbağa hızında çalışıyorlar.Neyse yine de aramıza döndüğüne sevindim.Sağlıklı günler dilerim...

    YanıtlaSil
  2. Heyooo Sermin döndü, Sermin döndü. :) Hoşgeldiiiin.
    Bu yazı da Sermin'in "32. Gün" ü oldu. :) Güzel bir özet geçmişsin Sermin'ciğim. Güzel dileklerin için teşekkür ederim. Valla daha da atıp tutacaktım ama senin dada'ndan korktuğum için :) vazgeçtim. Hadi şimdi o 32 günlük farkı kapat bakalım :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler arkadaşlar.Kısaca beş para etmezler benden de bol bol fırça yediler..

    YanıtlaSil
  4. ooohhhh ,,, iyi etmişsin serminciğim...ağzına sağlık... bize de aynısını yaptılar...çıldırdımmmm yaniii.....

    YanıtlaSil