7 Ocak 2014 Salı

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM...

YILBAŞI GECESİ FİGEN'CİĞİMLE BİRLİKTE, BİZİM SİTENİN SOSYAL TESİSLERİNDE BİRLİKTEYDİK... BEN ÇOK EĞLENDİM..FİGEN'CİĞİMİNDE EYLENMİŞTİR UMARIM.

AMA, BEN SİGARA İÇMEK İÇİN BAHÇEYE ÇIKTIĞIMDA  KENDİMİ KORUMADIM... VE ERTESİ GÜN BİR ÖKSÜRÜK KRİZİM TUTTU VE HALA DEVAM EDİYOR...KAŞINDIMMM...

NEYSE O GÜNDEN BU GÜNEE  HASTAYIMMM...ÖKSÜRÜYORUM VE BİTKİN  VE   YORGUNUM...

BU ARADA, 2 OCAK'TA YENİ BİR KURSA BAŞLADIM.

İSO 9000- İSO 14000, İSO 22000, OHSAS 18000 V.S... BAŞ DENETÇİ OLMAK ÜZERE...
İNŞALLAHHH BAŞARILI OLURUZ...

BİR DE,, EĞER  İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ SINAVINDA BAŞARILI OLURSAM, YANİ  C SINIFI  BELGESİNİ ALMAYA HAK KAZANIRSAM...( inşallah alıyor gibiyim... 14 ocak'ta belli olacak..)  sonra , A SINIFI BELGESİNİ ALMAK İÇİN ( ŞUBAT SINAVLARI İÇİN ) TEKRAR DERS ÇALIŞMAYA BAŞLAYACAĞIM...İŞİM   ÇOKKKK ARKADAŞLAR..

NEYSE,,,, ÖZETİM   BU....

6 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun ÇİĞDOŞ. Biraz toparlanıp bloğa dönmene sevindim.
    14 Ocak'ta iyi haberlerini bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  2. Sen bu kursları bitir, ben seni Ankara'da şiş-dantel kursuna yazdıracağım, sonra da kitre bebek kursu inşallah. Kolay gelsin, başarılar :)

    YanıtlaSil
  3. Çok çok geçmiş olsun Çiğdemciğim....Güzel haberlerini almak dileğiyle...

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun canım hiç kendine bakmıyorsun ders çalışmaktanda allame oldun vallahi....

    YanıtlaSil
  5. her zaman yeni bir şeyler öğrenme açlığım var. sıkıldım ders çalışırken ama başarmak güzel.
    inşallah 14 ocakta sonucu öğreneceğiz.

    YanıtlaSil
  6. Birkaç kurs teklifi de benden olsun. Mağaracılık, cam üfleme sanatı, okyanusta ağırlıksız dalma, aslan terbiyeciliği, ipekböceği yetiştirme ve ipek dokumacılığı.
    Seç beğen Çiğdoş. :)))

    YanıtlaSil