26 Mart 2014 Çarşamba


7 yorum:

  1. Allah Rahmet eylesin.Zamansız ayrılık bizi güzel bir arkadaştan ayırdı. Anılarımızla biz ölene kadar bizimle beraber olacak.

    YanıtlaSil
  2. Allah Rahmet eylesin.
    Murat'ı öğrenciyken de sonrasında da hep iyiliklerini, güzelliklerini ve her konuyu paylaşabileceğim nitelikte güzel bir arkadaşım olarak hatırlayacağım.
    İzmir'de onun konuğum olmasından; aynı masayı paylaşmaktan mutlu oldum ve şimdi o mutlu anılar onu kalbimde yaşatmaya devam edecek.
    Tek üzüntüm bizi bir araya getiren organizasyon başlamadan önce bana birkaç kez telefon etmişti. O zaman Adana merkezli bir firmada çalışıyordum ve her ay Adana'ya gidip gelirdim ama Murat'ı hiç aramadım ona şimdi çok hayıflanıyorum keşke o zamandan bu günleri görebilmiş olabilseydim arkadaşıma daha çok zaman ayırabilseydim.

    YanıtlaSil
  3. ışıklar içinde yat arkadaşım.

    YanıtlaSil
  4. Sözün bittiği yerdeyim. Artık yüreğimizdesin. Mekanın cennet olsun.

    YanıtlaSil
  5. Allah rahmet eylesin ışıklar içinde yatsın.

    YanıtlaSil
  6. Aynı ilde çalışsak da çok sık görüşemezdik. Ben bir iki defa görmeye gitmeme rağmen Murat'ı Botaş'a bir türlü getirmek kısmet olmamıştır. İşinden kalan zamanlarda Oda'nın işleriyle uğraştığından zaman bulamadığını söylerdi. Adana'da Oda'mızda oldukça yoğun mesai ve çaba harcamıştı. Çok güzel çalışmalarda bulunmuştu. Ve yıllarca direnmeme rağmen sonunda beni de Oda'ya kaydettirmeyi başarmıştı. Şans işte, Odamızı da Antakya ziyaretimiz sonrasında bizim için açtığında görmüş oldum. Ne kadar güzel bir zaman paylaşmıştık. Artık geride anılarımız kaldı.
    Kocaman yürekli adam, mekanın cennet olsun.

    YanıtlaSil