16 Nisan 2014 Çarşamba

VALLA ÖLEE...


8 yorum:

  1. Başka söze ne gerek :))

    YanıtlaSil
  2. çok doğru...
    PEKİ GENÇKEN YAPAMADIYSAM ...ŞİMDİ YAPSAM OLUR MU????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana herşey serbest...
      Kim tutar seni :) Yalnız her ne yapacaksan önce bi kursuna gideyim de ondan sonra deme...
      Aklına estiğini, aklına estiği anda yap doğaçlama... kim ne isterse düşünsün,
      sen hala gençsin bu arada... Sana yaşlı diyeni parçalarım.:)))

      Sil
  3. Aramızda "yaşlandığını" !!!!! söyleyen biri mi var?
    Bana mı öyle geldi?
    Daha yaşlanmamıza çooook uzun yıllar var yahu. :)
    Gençlik daha yeni bitiyor, önümüz olgunluk çağı Çiğdem'ciğim. :))

    Bu kadar çok şeyi yapıp da, hala yapamadığın şeylerin ne olduğu da ayrıca merak konusu yani :))))

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim Cumhur'cuğum.

    Metin'ciğim yapmak istediğim daha çok şey var.
    motosiklet ehliyeti almak istiyorum.
    tekne kiralayıp (ben kullanıcam tabikii) arkadaşlarımla balığa çıkmak istiyorum (en az haftada 2 kere )
    İtalya'ya gidip italyancamı ilerletmek istiyorum.
    jet ski'ye binip denizin üstünde hız yapmak istiyorum.
    seramik kursum yarım kalmıştı ona devam etmek istiyorum.
    haftada en az 1 günümü fotoğraf çekerek geçirmek istiyorum.
    haftada 3 veya 4 gün de işe gitmek istiyorum.
    ALLAHIM ...SÜBANEKE...AMİNNN İNŞALLAHHH...

    YanıtlaSil
  5. Vaşşşşş baboo :)))))

    YanıtlaSil
  6. Yapar mısın yaparsın vallaaa Çiğdem. Sen yaparsın.
    Amiiiinnnnnn...

    YanıtlaSil