6 Haziran 2014 Cuma

Bu kayıt Çiğdem için. Hocam sınavı geçmişim :-)))

9 yorum:

  1. Tebrikler Sercan.Her ikinizede geçmiş olsun.Şimdi iyi olmanıza sevindim.Selam ve sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Bu kayıt Sercan için. Hayırlı olsun. Ben de tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. Sercan aslansın...tebrikler
    ben kaldım :( 37 soru yapmışım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuzak soru çoktu. Eve geldim aklımdakileri kontrol ettim, kesin doğru dediğim 5 soru yanlış çıktı. Ulan n'oluyoruz moduna girdim. Üzülme seneye beraber gireriz...

      Sil
  4. bu bir bant kaydıdır, okuduktan sonra ctr+alt+del yapın.
    mesaj: ---------tebrikler Sercan--------------------------

    YanıtlaSil
  5. TEBRİKLER SERCANCIĞIM ÇOK SEVİNDİM. HAYIRLI OLSUN.

    YanıtlaSil
  6. Sercan, sınavı geçtin mi, geçemedin mi? Şuna bir açıklık getir yav.
    Google'a sordum, "bana ne, sınava girene sor" dedi. :))
    Hem Çiğdem'e "Hocam sınavı geçtim" diyorsun, hem de Cumhur'a "seneye beraber gireriz" diyorsun. Neler oluyor yahu? Bir anlayalım şunu........

    YanıtlaSil
  7. Olm Cumhur zaten C. A'ya yükseltme sınavına girmişti...

    YanıtlaSil