31 Ekim 2014 Cuma

Sevgili arkadaşlarım,

Ben  ve Yılmazer yarın İzmir'e gitmeye karar verdik. Yarın akşam orada olacağız. Pazartesi döneceğiz. Hiç olmazsa Pazar günü sabah hep beraber kahvaltıda biraraya gelelim istedik. Organizasyonu Cumhur yapacak. Ben arkadaşlarımızı arayıp haber verirken tabii haberleri de almış oldum. Müjgan bir hafta kadar önce ayağını kırmış, bileğinde iki ince kırık varmış, raporlu evde yatıyor. Sermin 37 gündür  annesinin kalp rahatsızlığı nedeniyle hastanelerdeymiş. Şu an Dokuz Eylül'de ama başka hastaneye geçme durumları da varmış. Bilginiz olsun. Lütfen sevdiğimiz insanları aramayı, hatırlarını sormayı ihmal etmeyelim. Müjgan'a ve Sermin'in annesine acil şifalar diliyorum. Sevgilerimle.

3 yorum:

  1. SERMİN'ciğim ve MÜJGAN 'cığım ikinize de acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Sermin ve Müjgan, çok geçmiş olsun. Umarım en kısa zamanda sağlık haberlerinizi alırız.
    Acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili arkadaşlarım,Sermin ve Müjgan acil şifalar diliyorum. Sevgilerimle......

    YanıtlaSil