24 Kasım 2014 Pazartesi

ÇEŞME 2014---ÇİDO-1


16 yorum:

  1. Bütün resimler çok güzel ama ikinci resim çok çok güzel...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Çiğdem, ne kadar güzel yakalamışsın. Yeniden o günlere döndüm.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Sağolasın Çiğdem, ben de Metin'in yüz ifadesine çok güldüm :)

    YanıtlaSil
  4. Hakikaten ya, Sercan artık ne anlatıyorduysa, surat ifademe ben de çok güldüm. :)))
    Yılmazer de konuyla hiiiiç ilgilenmiyor görünmüş. Şimdi Sercan'ın anlattığı konuyu merak ettim. :)))

    YanıtlaSil
  5. hani bir köy vardı, pek sağlam olmayan.... onu anlatıyordur !!!

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel resimler. Hararetli hararetli ne konuşuyorduk acaba Gülçin?

    YanıtlaSil
  7. Çiğdem doktora gittin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GİTTİM AMA MUAYENE OLAMADIM...ÇÜNKÜ DOKTORLA KAVGA ETTİM...SİNİRLENDİM...PARAMI GERİ ALDIM ÇIKTIM.

      Sil
  8. Hiç hatırlamıyorum Sermincim.

    YanıtlaSil
  9. O köy, o akşam konuşulmamıştı galiba. Ama emin değilim. :))))))

    YanıtlaSil
  10. Yanlış hatırlamıyorsam o köy Balıklıova dönüşü konuşulmuştu.

    YanıtlaSil
  11. Ve ertesi gün de sürmüştü :)

    YanıtlaSil
  12. Çiğdem doktor işini yine sallıyorsun çok kızıyorum lütfen randevu al ve hemen git...

    YanıtlaSil
  13. Bence de Sermin doğru söylüyor Çiğdem.....Doktorlara kızma ve git.....

    YanıtlaSil