10 Kasım 2014 Pazartesi

Sevgili İlyas ve Sevgili Keriman, Doğum Gününüz Kutlu Olsun !


6 yorum:

  1. Bugün doğan sevgili arkadaşlarımız,sağlıklı ve mutlu bir yaş geçirmenizi dilerim.......

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim arkadaşım.hep beraber inşallah.ben keriman sercanın sayfasından yazıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Keriman ve İlyas, nice mutlu ve sağlıklı yaşlara dileklerimle doğum gününüzü kutluyorum.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. sağlıkla,mutlulukla nice yıllara

    YanıtlaSil
  5. sağlık ve mutlulukla ve de sevdiklerinizle nice yaşlara...

    YanıtlaSil
  6. Doğum günümü kutlayan arkadaşlarıma sonsuz teşekkür ediyorum.Beraber nice yıllar geçirmek umuduyla selamlar...
    İlyas
    Not:Bloğa giremediğim için Gönül aracılığı ile sizlere ulaşabiliyorum.

    YanıtlaSil