30 Aralık 2014 Salı

ARKADAŞLARIM...İYİ DEĞİLİM...

3 GÜN ÖNCE İSTİFRA  ETMEMLE  BAŞLADI  OLAY...SONRA  SESİM  KISILDI... 2 GÜNDÜR  NORMAL  KONUŞAMIYORUM...ASİT  SES  TELLERİMİ TAHRİP  ETTİ. DOKTORUM MÜMKÜN  OLDUĞUNCA  KONUŞMA  SES  TELLERİNİ  ZORLAMA  DEDİ.  ÜŞÜTME  KENDİNİ  KOLLA  DEDİ... BEN DE  BUNU  YAPMAK  ZORUNDAYIMMMM....YOKSA...DAHA  ÖNCE  BUNU  YAŞAMIŞTIMMMM... EN  AZ  BİR AY   SESSİZ  KONUŞAMADIĞIM  GÜNLER  ÇOK  OLDU...ŞİMDİİİ  BUNU YAPMAK  ZORUNDAYIMMM...SESSİZ  KALMAK  ZORUNDA  OLDUĞUM  İÇİN, VE KENDİMİ  KORUMAK  ZORUNDA  OLDUĞUM  İÇİN , BANA  KIRILAN ARKADAŞLARIMDAN  ÖZÜR  DİLERİMMM...

9 yorum:

  1. Daha doktora gitme iyimi Çiğdem pes diyorum artık. Gidip safra keseni baktırmazsan çok geç olacak ona göre..
    Güzel arkadaşlarım hepimize çok çok çok güzel yıllar dilerim her şey dilediğimizden daha güzel olsun.

    YanıtlaSil
  2. Canım geçmiş olsun. Lütfen biran dokora git.İhmal etme.

    YanıtlaSil
  3. YAHU ARKADAŞ YILIN SON GÜNÜ ÇOK ÜZÜLDÜM.ÇOK ÇOK GEÇMİŞ OLSUN. BEN DE BİR SÜREDEN BERİ SERMİN NEDEN TEKRAR TEKRAR DOKTORA GİT DİYOR DİYE DÜŞÜNÜYORDUM.BAKKK BUGÜN CİDDİ OLARAK GÖRMEDİĞİN BİR ŞEY İLERİDE BAŞINA ÇOK BÜYÜK İŞLER AÇAR. SEN DE EN KISA ZAMANDA CİDDİ BİR KONTROLDEN GEÇİP SAĞLIĞINLA İLGİLİ NE VARSA YAPTIR. EĞER DESTEK İSTERSEN BEN HER ZAMAN YANINDAYIM HER KONUDA ...KENDİNE İYİ BAK ...SEN BİZE İLELEBET LAZIMSIN...BİR TANECİK ÇİĞDEMİMİZSİN....SEVGİLERİMLE....

    YanıtlaSil
  4. sağ olun dostlarım...can yoldaşlarımm...zamanı gelince her şeyy olurr...

    YanıtlaSil
  5. Çiğdemcim, sağlığımızın zamanı gelincesi olmaz. Çok geçmiş olsun canım arkadaşım. Hadi bizi daha fazla üzme de doktorun kapısını çal bakiim. Beni oraya getirme ......
    Bizim için çok önemli olduğunu hiçbir zaman unutma canım. Belki sen daha önce de yaşamış olduğun için bu sorunu önemsemeyebilirsin ama sağlık her şeyin başı canım. En kısa zamanda sağlığına kavuşman dileklerimle yeni yılını en içten dileklerimle kutlarım.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Çiğdem'ciğim inşallah iyileşmişsindir. Arkadaşlarının sözüne kulak ver, kendine iyi bak. Sevgiler.............

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun Çiğdem.Kendine özen göstererek bir an önce sağlığına kavuşmanı dilerim.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil