27 Şubat 2015 Cuma

CUMHUR SERMİN'E KİBARCA ÇİĞKÖFTE YEDİRİRKEN :)))

12 yorum:

  1. AFİYET OLSUN SERMİN'CİM.)))

    YanıtlaSil
  2. Evet Nazif...
    Tarihe tanıklık yapan bir foto koymuşsun. Bakla ağacı faciasından yıllar sonra Yine Cafer sayesinde Çiğ köfteninde el değmeden yapılmadığına şahit olmuştu. Sermin o gün yine...
    Ben arkadaş canlısıyım kızımıza gerekli ihtimamı gösterdim yemedim yedirdim. Demek hoşlandığı tarz bu. buluşmamızda da bizzat ilgileneceğim. ellerimle besleyeceğim.

    YanıtlaSil
  3. Cumhur,
    Her zamanki gibi kibar ve centilmensin. :) İşte belgesi....
    Yalnız şu bakla ağacı faciası neydi, hatırlatır mısın lütfen. Ya duymadım ya da unutmuşum.

    YanıtlaSil
  4. Metincim, Mordoğan kampında olduğumuz sene bir arkadaşımız bakla ağacı! var zannediyormuş galiba :) yanlış hatırlıyor olabilirim :)

    YanıtlaSil
  5. Allah seni ne etsin Cumhurrrrrr. Hepiniz bana cephe aldınız ha hepinizin hakkından gelir sizi bakla ağacına asarım haaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))))))) Yaparsın sen Sermin. Yaparsın vallaa.... :))))

      Sil
    2. Ben sana kıyamammmm kraliçem. bakma bunlar ortama gaz veriyo.
      Kuzucum, "ben aç kaldım" dedin diye bulaştım sana. desene bana sen hepiciğine bişi yedirmem senin önüne yığardım bütün balıkları.
      Benim kraliçem aç kalkmış ordan. Olcek iş mi bu??

      Sil
  6. Harikasınız arkadaşlar :)))))))))))))

    YanıtlaSil
  7. Yahu buradaki resme ne oldu?

    YanıtlaSil
  8. Aaaaa resim nerede? Nereye kayboldu?

    YanıtlaSil
  9. Bana da Cumhur mesaj atmışsenin haberin olmadan olurmu öyle şey diye. Ben de o an bilgisayar açamadı zannettim. Bu arada baklava ağacı da silinmiş. Sadece yükleyenler geri silebilir, ben hariç. Ben de silmediğime göre...

    YanıtlaSil
  10. hocam siz ne içiyonuz yaa..
    resim kayıp filan olmamış

    YanıtlaSil