19 Haziran 2016 Pazar

Tüm güzellikler seninle olsun sevgili dostum

5 yorum:

  1. Geç kaldığım için kusura bakma, biliyorsun durumları

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür sevgili kardeşim.
    Biz "Facebook olmadan napacazgillerden" değiliz.
    Biz bize yeteriz. Bende tüm arkadaşlarım babalar gününü kutluyorum

    YanıtlaSil
  3. Selam Cumhur'cuğum. Geç de olsa hem doğum gününü hem de babalar gününü kutluyorum. Malum kızımı nişanladıktan sonra aile büyüdüğü için o gün nasıl geçti anlayamadım.
    Bir süredir de bloğa girmemiştim.
    Neyse biraz geç oldu ama sen de bu dönemleri yaşadın. Anlarsın.

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar kusura bakmayın bu aralar yazlığa göç etme işleri olduğundan geç oldu ama babalar gününüzü ve Cumhur'cuğum senin de doğum gününü kutlarım sağlıklı mutlu çok yıllara

    YanıtlaSil
  5. Geç kutlama için bağışla arkadaşım.Yeni yaşın kutlu , sağlığın ve sevdiklerin yanında olsun.
    Selam ve sevgiler...

    YanıtlaSil