13 Şubat 2017 Pazartesi

Yeğenimiz Barış'ı Evlendirdik.


4 yorum:

  1. Ömür boyu mutluluklar dilerim. Metin o ne poz öyle??

    YanıtlaSil
  2. Bekmez Ailesine hayırlı olsun, gençlere mutluluklar...

    YanıtlaSil
  3. Mutluluklar dileklerimi birkez daha buradan tekrar ederim. Sermin kayınpeder duruşu böyle oluyor herhalde.

    YanıtlaSil
  4. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Sermin'ciğim ben daha hazırlanamadan çekmişler bile. ( Gerçi hazırlansam da ne kadar değişiklik olacaktı ki, o da ayrı tabii. ) :)
    Kadriye'ciğim kayınpederliğin ne olduğunu ve nasıl olacağı konusunda en ufak bir fikrim bile yok. :) Ama şunu yaşıyorum ve halen anlamlandıramıyorum, her odadan birisi çıkıyor ve bana "baba" diyor. Yahu bana bugüne kadar sadece iki kişi baba diyordu, şimdilerde bu sayı 4 oldu. Ne zaman sayı 4 e çıktı? Nasıl başa çıkarım hiç fikrim yok. :))))))
    Alışmaya çalışıyorum ne yapalım. :))))
    NOT: Ama çok keyifli olduğunu da belirtmem lazım.

    YanıtlaSil