10 Mart 2010 Çarşamba

BİR BAHAR GÜNÜ BORNOVADA ÖĞRENCİ KAHVESİNDE

15 yorum:

  1. Sağol Nazif, ben bu resmi bulamamıstım.
    O günü , dün gibi hatırlıyorum. Aksam olmasa da, eve daha gec gidebilsem, demiştim. çok mutlu olduğum günlerden biridir.
    Ben , hep bir arada olduğumuzda çok mutlu olurdum. Çünkü, karşıyaka ekibi, bizlerle pek olamazlardı (onlar kendilerini iyi bilir)...
    Ne vardıysa şu Karşıyaka'da...

    YanıtlaSil
  2. Kim olaki bu Karşıyaka ekibi??...

    YanıtlaSil
  3. Karsıyaka EKİBİNİ, DEŞİFREEE EDİYORUM,!!!
    Arkadaslar,

    Birinin adı... SERMİN... öteki,.. NAZİF....

    arada bulasın.

    Biz hepimiz, bir aradayken, onlar hep, KARŞIYAKA'da....

    YanıtlaSil
  4. Çiğdem,Mehmet,Müjgan,Metin,Murat,Sermin,Gülçin
    ve diğer arkadaşlar size bir sorum var.Herbiriniz üniversiteye girerken kaç puan almıştınız.Hatırlayan olursa bloga lütfen yazsın.Kendi puanımla ilgili teredütüm varda onun için soruyorum.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Karşıyaka ekibi yazısına cevap.
    Biliyorsunuz hepimiz yaşadık.Üniversite yaşamı tüm zorluklarına rağmen(şehir dışından gelen kişiler için)çok güzel ve özel bir yaşamdı.Kendi namıma konuşursam,sınıf arkada -şım olan sizlerin dışında olan arkadaşlarımın
    çoğu benim çocukluk ve lise arkadaşlarımdı.İlk yıllar hep onlarla beraber oluyordum.Zaten bu resimlerde de belli oluyor.Bir çok resimde yokum.Ama özellikle 3.sınıftan itibaren bölüm derslerine geçip ortak dersler bitince kendi sınıfımla beraber olmaya başladım.Şimdi geriye baktığımda ve bloga koyduğunuz resimleri görünce insanı içi buruluyor ama yapacak bir şey yok.Yanlız şu varki görece sizinle daha az vakit geçirmiş olsam bile her zaman büyük bir özlemle sizi andım ve özledim.Nihayet iki sene önce Çiğdemin İzmire gelmesi La sera toplamtısı ve Ciğer'sin Blogu ve 29 Ocak La sera derken bu günlere ulaştık.Hepinizi çok sevdiğimi bu vesileyle belirtmek isterim.

    Sevgilerimle..............

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Nazif'ciğim,
    Üniversiteye girerken aldığım puanı hiç unutmam. 444.901 Fen.
    Neden unutmam? Sizler okumuşmuydunuz bilmiyorum ama bizim lise sonda Jeoloji dersimiz vardı. Hocamız, Jeoloji Müh. idi. Öyle bir anlatışı vardı ki Jeolojiden başka birşey düşünmedim o dersten sonra. O zamanlar Ülkemizde 5 okulda Jeoloji ile ilgili bölüm vardı. Ben de tamamını yazmıştım. Ege Jeofizik ise ortadaydı. Sınavdan sonra daha sonuçlar açıklanmadan İzmir'e gitmiştik ailemle. Sadece bir gün kaldığım İzmir'e o kadar hayran olmuştum ki, Jeofiziği kazandığımdaki kadar sevimemiştim hiç bir olaya. Ve okuduğum süreçteki yaşadığımız sıkıntılardan daha çok yaşadığımız güzellikler ( Özellikle de araziler, Laboratuar dersleri, MÖTBE'nin bizim kürsünün olduğu olduğu taraftaki birlikteliklerimiz, Bornova parkı... v.b.) hep aklımda. Bu blog da, yaşadığımız güzellikleri tekrar tekrar hatırlamama neden olduğu için en sevdiğim yer oldu.
    Haa Karşıyaka ekibi ile ilgili düşüncelerimi de belki 23 Nisan'da paylaşırım sevgili Nazif!! :))
    Sadece Çiğdem'den KORK!! diyorum, başka bir şey demiyorum :))))

    YanıtlaSil
  7. Metin Merhaba,
    Zannederim şu anda ikimizde bilgisayarın başında var gücümüzle tuşlara dokunuyoruz.Güzel olan şu ki yaklaşık 30 seneden sonra muhabbet edebiliyoruz.Puanınla ilgili yazın için teşekkür ederim.Benim puanım yanlış hatırlamıyorsam 441,021 idi.Aslında iyi bir puanmış.Ama benim hayalimde hep İnşaat Müh.olmak vardı, olmadı işte.Mehmet'i kızdırmak istemem tabii ki.Aslında o resmi biraz kestim ben.Ortaya komik bir şey çıktı.
    Mehmet'te tabii ki latife ediyor...Ediyor mu acaba:(
    Çiğdem de oturmuş bilgisayarın başına ona cak cak buna cak cak.Kardeşim güzel bir sipariş almışsın yapsana işini.Yok Mahbube nerde,yok Kezban nerde?....
    Anam anam ben ne diyorum ya!
    Hakkınızı helal edin....
    Ben 23 Nisan da Hawaii de olacağım.....

    Sevgiler.....

    YanıtlaSil
  8. Metinciğim,
    Unuttum, yorumu gönderince aklıma geldi.Bizimde jeoloji dersimiz vardı ve bizede bir Jeolog geliyordu.O öyle söylemişti o zaman.
    Dedi ki "Çocuklar yeni bir meslek dalı var.Adı da Jeofizik.Geleceği çok parlak......"O söyle-
    meseydi ben Jeofiziği bilmezdim o zamanlar.Yan-
    lış hatırlamıyorsam 6. tercihime yazmıştım.

    iyi geceler....

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Nazif,
    Bir de "Hawaii'de olacağım" diye adres vermişsin. Ne diyeyim ki sana, koskoca Almaya'da Zafer'i bulan Çiğdem seni Hawaii'de bulamaz mı sanıyorsun :))))) Senin akibetini merak etmeye başladım :))
    Ya Çiğdem'in aklı yapacağı işte değil ki, bizi bahane ediyor işte... :))
    Çiğdeeem, SİPARİŞİNİ YAAAAAP, bizi bahane olarak kullanma:))))))
    Bizim işimiz yok lak lak ediyoruz Nazif'le.:)
    Sen bize bakma...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Metinciğim,
    Hawaii biletini iki tane alıyorum.Sanada geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  11. Eyvah Eyyyvah!
    anlayana güzel dersler var içinde...

    YanıtlaSil
  12. Biz gene de işimizi garantiye alalım, sen Hawaii biletlerini iki kişilik al ne olur ne olmaz...:))

    YanıtlaSil
  13. SELAM METİN VE NAZİF,
    Yokluğumu fırsat bilip, ikiniz iyi kaynatmışsınız bakıyorum. sabah sabah beni güldürdünüz.
    Korkmayın, ben sizlere kıyabilirmiyim hiç.
    Gelin vazgeçin şu Havaii'den.

    Benim puanım 441 di. Jeofiziği kazandığımda ne olduğunu bilmiyordum. Çünkü beni ve çiçeği büyüten, rahmetli Dayım, İzmir dışında bir şehire gitmeyeyim diye, işi garantiye alıp sıralamayı bana yaptırtmadı ve komsumuzun ünv.ye giden oğlu Erkan abime yaptırttı.Çünkü ben Türkiye'nin her yerindeki tıp fak.ni yazmayı düşünüyordum. Bu sevdadan, jeoloji arazilerine çıkmaya başlayıp, doğayla iç içe geze toza bir meslek , ohhh bol oksijen, bir de kafa dengi çok sevdiğim arkadaslarım, böylece bölümde kalmaya karar verdim. sınava bas vurduğum için tekrar girmiştim ama çalışmadım laylaylom. ve aynı puanı tekrar almıstım. iyi ki kalmısım jeofizikte, yoksa ben sizlersiz ne yapardım...

    Bu arada, merak etmeyin , hem size cak cak laf yetiştiriyorum, hem resim yapıyorum, hem 18 tane hayvanıma bakıyorum, hem hergün yemek yapıyorum, hem fotoğraf çekme kursuna gidiyorum, hem birde ANADOLU HAYAT SİGORTANIN, KADIN GÖZÜYLE HAYATTAN KARELER FOTOĞRAF YARISMASINA KATILIYORUM... YAAAA...
    BU ACEMİ FOTOĞRAFÇI BOYUNDAN BÜYÜK İŞLERE DE KALKTI. 29 MARTTA SONUÇLANACAK, BAKALIM.
    yeter bu kadar laf yarıştırdığım...

    HEPİNİZE SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  14. Yok yok bizde seni bırakmayız Çiğdemciğim,
    Hawaii biletlerini eşlerimize veririz,bizde kafa dinleriz.....
    Bu arada faaliyetlerin baş döndürücü.Hepsine zaman bulabilmene sevindim.
    Ben maalesef bulaşık,çamaşır,ütü,ev işi,oğlanı okula hazırlamak derken ancak bilgisayara vakit ayırabiliyorum.Benim hanımda vicdansız .Bütün gün geziyor,eve gelince nerde yemek? Yoksa yemek üstüne bir kötek.
    Gördüğün gibi oldukça renkli bir hayat.Özellik-
    le gözümün üstüne vurursa daha da
    renkleniyor yaşam.
    Napcen işte kader.

    İzmir dolaylarından Nazife.....

    YanıtlaSil
  15. YALANCI ... NAZİF....

    YAPMAZ ÖZLEMCİĞİM, O , DEDİĞİN ŞEYLERİ...

    HAYATLARINIZ HEP RENKLİ, MUTLULUKLARINIZ , DAİİM OLSUN ARKADASLARIM.

    SAĞLIKLA KALIN.

    ben resim yapmaya gidiyorum. bakarım bir ara neler yazdınız, kimleri kaynattınız diye...

    YanıtlaSil