10 Mart 2010 Çarşamba

GEÇMİŞTEN ESİNTİLER







Mordoğan kamp günlerimiz.



16 yorum:

  1. Birinci resimde Erdal ve ben.
    Benim hiç parkam olmamıştı. Ama olsun isterdim.
    O gün arazide çok üşüyordum ve erkek arkadaslarımızdan birisi, sanıyorum, sevgili Erdal bana parkasını vermişti.
    Şimdi buradan , kendisinin üşümesini düşünmeyip, bana parkasını veren arkadasıma, tekrar tesekkur ediyorum.
    BİZLER AİLE GİBİYDİK ARKADASLAR. KESKE O GÜNLERE TEKRAR DÖNEBİLSEK.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Müjgan, taktım kafaya, nasıl Zafer'i bulduysak, KEZBAN'ı da bulabiliriz. Ama yardımın gerek.
    Ünv. arşivinden öğrenci kayıtlarından Kezbanın o yıllardaki tel ve ev adresini bulabilirsen, ben takibe gecer arastırırım. ne dersin?
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. eeee, bu resimlerde de ben yokum :)
    Çiğdem ben sana kamp günlerinden esas bomba resmi patlatacağım sanırım sende yoktur. Pek yakında :)

    YanıtlaSil
  4. Çiğdem bence Mahbube'ye de ulaşmalıyız, Müjgan'ın yardımları ile.

    YanıtlaSil
  5. Evet Memos, haklısın, Müjgan duydun mu ?
    Bir ara Mahbube ile maillestiğini söylemiştin Müjgancığım, haydi bul şu adresleri kardeşim.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. çiğdemciğim, ben mahbubeye arasıra yazıyorum. ondan yanıt alamadım. bugün tekrar yazdım. umarım yanıt alabiliriz.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. Sağol Müjgancığım,
    Bu arada, benim aklıma bir fikir geldi, arkadaslar.
    Eşimin, İran'da bir bayiisi var. Mahbube'nin soy adı MİR HASSANİ ' miydi, yoksa neydi?
    hatırlayanınız varsa yazsın lütfen.
    Bir de Müjgancığım, Mahbubenin yeni soyadını biliyorsan yazarmısın, veya mail adresini bildirirsen sevinirim. GALİBA .... MAHBUBE'Yİ DE BULACAĞIZ ARKADASLAR.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Sanki eşimin bayiisinin adı da Mahbubeymiş gibi bir yorum yarattım,,, sanırım, heyecandan, çabuk çabuk derdimi sizlere anlatayım derken,...
    Mahbubenin soy adlarını öğrenebilirsem, İran'lıdan, eşim kanalıyla , yardım isteyeceğim.
    ÖÖFFF, NE ZOR, PIR PIR YÜREKLİ OLMAK.
    GÜYA, 3 GÜN önce bir at resmine başladım. 90x70 cm. boyutlarında, astarı attım ve bu gün , hiç evden çıkmadan, bu resmi, bayağı bir kolaylarım diye düşünüyordum. Ne gezer AZİZİM,... MEMOS'un sabahki iletisini okuyunca,
    biz MAHBUBE'yi de buluruz... diye,,,
    Yaptığım tabloya yoğunlaşamıyorum.
    Müjgan cevap yazmış mı? Nasıl buluruz bu kızcağızı, kafam başka şeye çalışmıyor.
    Bakalım kim ne demiş, git bilgisayara, gel tablonun başına... v. s....
    Tamam arkadaslar, ben resim yapmaya gidiyorum.
    Sorularımın cevaplarını, hepinizden bekliyorum.
    Tamam mı?
    Müjgan!!! KEZBAN'nın verilerini toplamayı unutma, yoksa, ben , başladığım, şu tabloyu bitiremiycem canımcım. Sipariş çünkü, vaktinde teslim etmeliyim. Ayıp olur yoksa, ilk işim.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. Çiğdemciğim,
    At resmine başladım diyorsun.Eğer bir model bulamazsan Ciğer'sin Mordoğanda çektiği benim resmimi model olarak kullanabilirsin.:)))))))
    bkz:Geçmişten bir anıda benden sayfası...

    YanıtlaSil
  10. Bu arada eğer Mahbube evlendiyse bizim bildiğimiz soyadı değişmiştir.
    Ne zeka beee.

    YanıtlaSil
  11. Çiğdemciğim,
    tablo kousunda merak etme bizim burada reprodusiyon satan bir yer var oradan alırız.Sana dost işi birşeyler yaparız...

    YanıtlaSil
  12. Reprodusiyon değil reproduksiyon olacaktı,bilmeyenler öğrensin.

    YanıtlaSil
  13. Nazif'ciğim merhaba,
    Önce Memoş'u kızdırdın, şimdi de Çiğgem mi sırada :))))))))
    Ressamlar reproduksiyondan pek hoşlanmazlar da:)))
    Ama Mordoğan'daki at da baya baya model gibi duruyor hani:)

    YanıtlaSil
  14. Bloga ancak akşamları bakabiliyorum. O gün neler olmuş, Nazif yine neler döktürmüş, Çiğdem bu defa kimleri arıyor? diye.:) Ama bu defa da yapmam gereken işleri aksatmaya başladım, sırf bu merak yüzünden :))
    Vakit bulursam oyun oynuyordum internette, artık oynamaz oldum. Burası daha cazip geliyor.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Çiğdeeeeeem,
    Önce işini bitirsen iyi olacak, geç kalırsan, zamanında bitiremezsen faturayı bize çıkarırsın yoksa :)))
    Kolay gelsiiin...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. FİKİRLERİNİZ İÇİN TESEKKÜRLER ARKADASLAR,
    Atı bitirdiğimde sizlere görüntü atacağım.

    Hani MAHBUBE'nin soyadı, niye cevap yazmadınız.?

    YanıtlaSil