22 Mart 2010 Pazartesi

ÇİĞDEM'İN GÜZEL HATIRI İÇİN 2004 YILINDAN SULUBOYA BİR RESMİMİ YOLLUYORUM

4 yorum:

  1. Selam Nazif'ciğim,
    Kendine haksızlık ediyorsun, resmin çooook güzel. Hele de benim gibi cin ali bile çizemeyen birisi için çok çok güzel. eline sağlık. ne cevherler varmış aramızda da haberimiz yokmuş. müzik, resim, şiir, yazı bende nanay :( o kadar uğraştım ama nafile... adamda yetenek olmayınca olmuyor işte:) napalım, biz de bu konuda eksik yaratılmışız ( hüngür hüngür ) :(
    tekrar eline sağlık.
    Çiğdem'ciğim "HODRİ MEYDAN" ın işe yaradı. Sağol, varol. Sandıktakiler gün ışığına çıktı sayende...
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  2. Sağol Metin,
    Bu resmi yaptığım zaman çok sıkıntılı bir dönemimdi.İşsizlik kapıya dayanmıştı.Sıkın-
    tılardan sıyrılmak adına çizdiğim bir kaç resimden biri.Geçen seneler hayatımı düzene koymama yardımcı oldu.Şimdi daha sakin kafay-
    la Çiğdemin resimlerini gördükten sonra tek-
    rar resim yapma isteğim doğdu.İlk yaptığım
    resmi Çiğdeme armağan edeceğim.Böyle söz vere-
    yimki yapmam için bir gerekçem olsun.Senide
    şahit yapıyorum bu yazdıklarımla.


    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Nazif,
    Metin'e katılıyorum, kendine haksızlık ediyorsun. resmin çok başarılı ve güzel, üstelik de sulu boya. sen daha iyi bilirsin, sulu boya çalışmak çok zordur ve hatadan geri dönüş yoktur. ben denedim başaramadım. yağlı boya da kuruyunca hatanı düzeltebilirsin. pastelde de biraz şansın var ama yağlı boya kadar hata düzeltme şansın yok. Neyse, iyi ve hızlı çalışmalar dilerim. Bileğine kuvvet,eserlerin güzel olsun örnekte gönderdiğin gibi.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. ŞAHİTİM ŞAHİTİM ŞAHİTİM. :)
    Resmin bu zor dalında ( Çiğdem daha iyi biliyor ) vermiş olduğun bu güzel emeğe haksızlık etme lütfen.
    Hadi bakalım bu kadar gazla senden güzel eserler bekliyoruz. ( Kendine baskı yapmadan ama )
    Selamlar...

    YanıtlaSil