22 Mart 2010 Pazartesi

YAZI ve ÇİZİM DENEMELERi KÖŞESİ....

EVET, blog'da , sanatsal denemeler köşesine, hoşgeldiniz arkadaslar...

konuyu kavrayabilmek için, önceki kayıtları ve Nazif'in çizimlerini bloğa koymaması ile ilgili direnmelerini, bizlerin onu ikna etmeye çalıştığımız günleri, önceden okumuş olmanız gerek... bunu takiiben,
MURAT'ın şiirlerinden sonra, ben, yazı denemelerimi, bloga koyamam demiştim. Nazif de bu lafımı fırsat bilip, hemen,,,,
Metin, memos, çiğdem,
bana; böyleyken böyle demiştiniz...hıııı,,v.s. dedi... dedi mi, arkadaslar ? DEDİ...
Tamam NAZİF, ben yazı denemelerimden birisini şimdi yazıyorum...
Karşılığında, sen de , yaptığın bir çizimi koyarsan, bende ikinci yazı denememi koyarım .fazla yazı denemelerim yok zaten.
Dersen ki, çiğdem, ben sadece, hatırın için, bir çizimimi koyabilirim... anlayışla karşılarım ve ben de , başka bir yazı denememi koymam. anlaştık mı?

MURATCIĞIM, eline su dökemem, yazdıklarım, şiir midir? şiirsel anlatım mıdır? nedir? bilemem... okuyunca, üstad olarak, kararı sen vereceksin.

25-mart-1998'de yazmışım.


HÜZÜN'e SESLENİŞ

Yıllardır, yıllardır...
Hüzün koluma girmiş,
Bırakmıyor, bırakamıyorum...
Gece, gündüz, kol kola dolaşıyoruz.
Sen dostmusun? , diyorum,,,, bana gülümsüyor.
Sen düşmanmısın? , diyorum,,,, yine gülümsüyor.
Diğer koluma mutluluk takıldı,
ikiniz, birarada olamazsınız,,,,
Bırak, bırak kolumu , boşta kalsın...
Biraz mutlulukla takılmak istiyorum...
BUNCA YIL, BİRLİKTE YAŞADIK,,, BENİ, BU KADAR ÇABUK TERKEDEMEZSİN diyor.
Bir kolumda mutluluk,
Bir kolumda hüzün,
KAÇ ADIM GİDEBİLİRİM?
NE KADAR DAYANABİLİRİM?
İNSAFA GEL,,, YAŞADIĞIMIZ ÇOK HÜZÜNLÜ YILLARIN HATIRINA!!!
Beni terket.
Bu defa, terkedilmeye razıyım!!!
HATTA, ÇOKTAN HAZIRIM...

3 yorum:

  1. birden gülümseyen yüzün
    sabahların aynasında
    ve beni çıldırtan hüzün
    iki bakış arasında

    kimbilir şimdi nerdesin?
    senindir yine akşamlar;
    merdivende ayak sesin
    rıhtım taşında gölgen var.”

    Ahmet Hamdi TANPINAR (Mavi, Maviydi Gökyüzü)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Çiğdem ve Sevgili Memos,
    Sanat Köşeniz hayırlı ve uğurlu olsun. Malesef benim bu dalda hiç yeteneğim yok. Sadece iyi bir izleyici olmaya çalışıyorum. Ve sizin ve Murat'ın şiirlerini büyük bir zevkle takip ediyorum. Bu duygu yüklü satırlar için herkese teşekkürler ediyorum.

    Sevgiyle ve sanatla kalın...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba arkadaşlar.
    Çiğdemciğim,şiirin çok güzel.Hüzün ve mutluluğun yanyana olmasını çok güzel anlatmışsın.

    Hüzün şarap gibidir
    Yıllandıkça tadı güzelleşir
    İçtikçe kalmaz ondan eser
    Mutluluk yayılır içine

    Hüznünüz şeker gibi olsun arkadaşlar
    Atın çayın içine ,erisin için sıcak sıcak

    Mutluluğunuz daim olsun.

    YanıtlaSil