19 Mart 2010 Cuma

HAYAT DEDİĞİN SOLDAN SAĞA 5 ŞİŞE, GERİSİ BOŞ

16 yorum:

  1. Metinciğim,
    senin resmine yorum yazıyorum diye kendi videoma yorum etmişim.Yani şaşırmışım.Gördünmü bende yarattığın hasarı.Ahhhh ah!

    YanıtlaSil
  2. Metinciğim beni serseme çevirdin.Bir taraftan
    yukarıdaki serum şişesi,diğer taraftan son yaptığın yorumlar.Bir hüzün bir kahkaha.Özlem içerden sesleniyor.
    "Oğlum sen kafayı mı yedin?"
    "Geçen hafta kalp doktoruna gideceğine psikiyatrise gitseydin" diye.
    Son yorumlarını Sevgili Yengemiz umarım görmez,
    bundan sonra"boru patladı,hırsızlık vardı"laflarını yemezzzz.

    YanıtlaSil
  3. Erdal gerekçesini yazmış,oldukça yoğun çalı-
    şıyorlarmış.Burada onları görmek büyük bahtiyarlık.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Metin,
    ben o şişeyi sevmedim.Cola şisesi daha güzel göründü gözüme, ne dersin.Bi düşün.Hemen karar verme.
    Iııh asla olmaz....

    YanıtlaSil
  5. Tarihi geriye doğru çalıştırmaya çalışıyorsun gibi geldi bana:)))

    YanıtlaSil
  6. Deli misin?, aklımı yitirmedim daha. Hanım diğer odada dizisini izliyor.

    YanıtlaSil
  7. Yorumsuz??????????????????

    YanıtlaSil
  8. Yorumsuz bir önceki "Tarihi geriye..." ile ilgili yazıya idi.

    YanıtlaSil
  9. Hah şimdi oldu bak.Evin reisi hiçbir yerde değişmiyor.Tanrım sana şükürler olsun sadece ben değilmişim.....
    Birader, çamaşır bende,bulaşık desen ha keza.Bahane uydurmasam sokağa çıkamıycam vallaha.
    Hacıyıda gözüm tuttu bana bak.Nasıl mutlu.
    Adam hac ayaklarına atmış kendini sokaklara
    hem eğleniyor hemde geziyor...

    YanıtlaSil
  10. Bu kadar yıldır patronun kim olduğunu bilerek yaşadım üstadım :)
    Üstadım diyorum, çünkü sen benden bir gömlek daha ilerdeymişsin. Ben sadece çamaşır yıkamaya katılmıyorum. ( Ama çamaşırı toplamak işlerimin arasındadır.) Ben de, bu durumda yalnız ben olduğumu sanıyordum, neyse ki yalnız değilmişim:)))

    YanıtlaSil
  11. Yine bu akşam bloga zevk ve zerafet kattın.Çok teşekkürler.Saygıdeğer eşine selamlarımı sanada sevgilerimi gönderiyorum Sevgili Metin.
    İyi geceler.......

    YanıtlaSil
  12. İyi geceler Kardeşş, zaten bu akşam başbaşaydık. Biz lafladık da kimler dinledi aceba :))
    Teşekkürler, sayende gecem iyi geçti, sağolasın.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Merhaba Arkadaşlar.Dün epey yorulmuşsunuz demekki.Bugün sesiniz çıkmıyor.Haftaiçi pek giremedim bloğa.Tüm arkadaşlardan özür diliyorum.Bundan sonra daha sık girmeye çalışlacağım.
    Size bir dörtlük göndereyim.

    Umut Doğarken Seherde

    Umudunu as kara bulutlara
    Yağsın yeryüzüne baharda
    Alıp götürsün öfkeleri,dertleri
    Çiçek açsın,umut doğarken seherde

    Murat Akcan

    YanıtlaSil
  14. Muratcığım,
    hepsi gibi, dörtlüğün de çok çook güzel.
    iyi ki varsın dizelerin ve sen, duygu yüklü arkadasım. Hep bizimle kal,,, e,mi?

    Mutluluk yağmuru altında,
    Şemsiyesiz dolaşman, dileğiyle...

    YanıtlaSil
  15. Nazifciğim, bak, Murat'a yazdığım cevap burada.
    mutluluk yağmuru altında, hep ıslanmasını dilemişim.
    Ben, şimdi, kötü bir şey mi dilemişim arkadasım için, anlayamadım!!!

    YanıtlaSil
  16. Kesinlikle yanlış bir şey yok.Harika bir şey dilemişsin.Ama blogda yazılanların hepsini takip etmek ve yorum yazmak zor oluyor.Bazen bir yorumu yanlış bir yere yazdığım oluyor.Tahmin ediyorum karışıklık bundan kaynaklandı.

    YanıtlaSil