19 Mart 2010 Cuma

MİSAFİR KALABALIK GELİRSE ÇÖZÜM KOLAY!?

3 yorum:

  1. Yani Metin,
    Geldik 50'li yaşlara.Ben unutmak için işi espriye vuruyorum.Hele sen benden aşağı kalmıyorsun.Ama yukarıdaki resim içimi acıttı.
    Hep ama devamlı neşeli ve eğlendirici şeyler
    paylaşman dileğiyle.
    Bunu neden yazdım?
    Akşam üzeri Sevgili Müjgan bir slayt gösterisi
    gönderdi,gözlerimden yaşlar geldi.Attım kendimi
    sokağa.
    Şimdi senin gönderdiğini gördüm atacam kendimi sokağa.
    Arkadaş siz beni evden edeceksiniz.Zırt pırt evden çıkınca hanım da şüphelenecek.Ayıkla o zaman pirincin taşını...

    YanıtlaSil
  2. Aloooooo, dışarıya kaçmak için bizi öne sürme kardeşim, Özlem yemez bunları....
    Daha sıkı gerekçeler bulsan iyi olur. ( Ben "beni işten çağırıyorlar", "Kahretsin yine hırsızlık olmuş, mutlaka gitmem lazım" gibi bahaneler uyduruyorum mesela :) )
    Kadınları kandırmak da baya zormuş, işte harcadığım efordan daha fazla efor harcamam gerekiyor, bahaneler için....

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Nazif'ciğim, eeee geldik işte 50 li yaşlara, tamam işte 30 - 70 yaş arası ortadaki şişe dönemi. En güzel dönem kardeşşş. Hatta yaşımız ne kadar ilerlerse, üst sınırı da o kadar ileri almamız gerekiyormuş. Kural böyle diyor :))

    YanıtlaSil