21 Mart 2010 Pazar

Historia De Un Amor, Eydie Gormé & Los Panchos

15 yorum:

  1. Memos,
    Şu koyduğun videoyu da açamıyorum, hep error veriyor.
    Ohhh, beyimiz, bir video, bir resimle, günü kurtarmaya çalışıyor... videoyu açabilsem, belki sinirlerim yatışacak...

    çok kızdıııımmmmm,,,, çoooook....

    YanıtlaSil
  2. Bence tekrar dene Çiğdem. Ekranın ortasındaki üçgene tıkla 40 yıl geriye git. Zamanda yolculuğu bu kadar kolay başka yerde bulamazsın :)
    Hem kızgınlığına da iyi gelir :D

    YanıtlaSil
  3. Bu şarkıyı çok seviyorum. Nerdeyse kim söylemişse hepsinin kaydını aldım. Her birini ayrı bir zevkle dinliyorum. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. memos biz gönderdiklerini dinleyemiyoruz.sadece ciğdemde değil sorun. sen bir çözüm bul.
    selamlar
    müjgan

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Müjgan,
    Eğer bazı videoları açamıyorsan bilgisayrında
    bazı kodekler eksiktir.Bunu çözmek için,
    "İnndir.com" adlı güvenli bir program sitesine
    girdikten sonra,arama kutusuna "K-Lite mega codec pack" yaz.Gelen sayfada bir kaç tane
    K-Lite ile ilgili program olabilir.O program-
    lardan en büyük dosya boyutuna sahip olanını
    bilgisayarına indir.Virüs taramasından geçir
    ve kur.Açılmayan videoların artık açılacak.

    Sevgilerimle.....

    YanıtlaSil
  6. Selam Arkadaşlar,
    sanırım videoları açamayacaksınız. Nedeni kodec değil Nazif'ciğim.

    Mehmet'ciğim videoları You Tube'tan direk olarak yönlendirmişsin. Biliyorsun Türkiye'den İnternet çıkışı yaparsan You Tube'a giremiyorsun. Bu site mahkeme kararı ile yasaklı site. Eğer IP adresinizi yurt dışından alırsanız You Tube'u izleyebilirsiniz. Arkadaşlar bu nedenle videoyu izleyemiyorlar sanırım.
    Sevgile kalın..

    YanıtlaSil
  7. Evet Metinciğim bu söylediğinde doğru.Bu benim
    aklıma gelmedi açıkladığın için sağol.Bu arada zayıflamak için seçtiğim yol oldukça yorucu.Çatı ve Bahçe.Aradaki irtifa yaklaşık 15 m.Ama kışın tembelliğinden sonra böyle bir
    hareket lazımdı...

    YanıtlaSil
  8. Metin bak Mehmet'te Çiğdem'e sataşmaya başladı.
    Kızcağız üç kişiye bir kişi savaşıyor.Ama Çiğdem üçümüzüde tuş eder söyleyeyim.

    YanıtlaSil
  9. KESİNLİKLE...
    Ama ben uzakta olmanın avantajını kullanıyorum şimdilik :)))

    Bu kadar hamarata olmaya dayanamıyoruz herhalde :) Arkadaş güzel havalarda çık bahçeye, at şezlongu, al eline bir kitap, aç yanına soğuk bir bira veya şarap. Yok. Bahçeyi kaz, tavukları kovala, organik sebzelerin üstünü ört, aman terleyip de küflenmesinler üstünü aç, tavukları yakala yumurtaların üstüne oturttur, civcivleri gezdir, köpeği gezdir, vs. vs.vs.

    Neyse ki Maşukiye çooook uzaktaaa :))

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Arkadaşlarım, her zaman boyumun uzun olmasını istemişimdir. ama ne yaparsın, Allah vermemiş. Ama bu çekiştirilmelerle, sanırım uzayacağım. sağolun.

    Metinciğim sana bir ileti göndereceğim, bloğa koymaya çalıştım olmadı. belki sen çözebilirsin. bu konularda çok beceriklisin.
    Sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil
  11. Selam,
    Zaten bizim başka bir amacımız yoktu ki Çiğdem'ciğim. Hepimiz elbirliğiyle senin boyunu uzatmaya çalışıyoruz. ( En azından deniyoruz!) :)) Bundan sonrası sana kalmışşşşş.

    Çiğdem'ciğim, gönderdiğin ileti hakikaten çok güzel. Klasik müziği seviyorum ve takip etmeye çalışıyorum. Büyük bir keyif aldım. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  12. Müjgan'cığım, senin gönderdiğin şarkı da bir çok erkeğin bilinçaltını dillendirmiş.
    NEFİSTİ.:))))

    ÇOOK TEŞEKKÜR EDERİM.

    YanıtlaSil
  13. sevgili arkadaşlar,

    23 nisan yaklaştı. Proğram yapabilmek için kesin olarak kimler geliyor ve tarihleri bilmemiz lazım.durumu en kısa zamanda netleştirirseniz bizlerde proğramı yapmaya çalışırız (proğram konusunda da önerilerinizi yazabilirsiz).
    sevgilerimle
    mujgan

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Müjgan,
    Ben geliyorum. kalacak yer problemim yok.
    Yaptığınız program güzel. ilaveten kordon'da güneşi batırabiliriz.
    sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Müjgan,
    Ben de geliyorum. Ve benim de kalacak yer problemim yok.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil