21 Mart 2010 Pazar

Mordoğan Kamp Günlükleri - 4














Döndüğüm belli olsun değil mi? :)

7 yorum:

  1. Hoşgeldin Memos. Umarım iyi geçmiştir arazilerin.
    Senin yokluğunda Nazif'le epey kaynattık.
    Çiğdem yemek yapamayacak kadar yorgun olduğunu söyledikten sonra radardan kayboldu :) Galiba Nazif'in dedikleri gerçek oldu....
    Selamlar.

    YanıtlaSil
  2. Hosgeldin Memos.

    Görüyorsun, Metin ve Nazif senin yokluğunda neler yapıyor?
    Ortalıktan fazla kaybolma , bu ikiliyle ben tek basıma baş edemez oldum. BAŞKA YARDIM EDENDE YOK...

    YanıtlaSil
  3. Ciğer's merhaba.
    Bira,midye dolma ve gün batımı için davetim her zaman geçerli.Hazır yakına gelmişken bir kaçamak yapar diye düşünmüştüm.
    Büyüklerimiz ne demişler "Yönetici olacak çocuk
    bo....dan belli olur."
    Bak resimde vermişsin emirlerini diğerleri işleri yapmaya çalışıyor.Yanlız çömelen biri var ne yapmak istiyor pek çözemedim.

    YanıtlaSil
  4. Memos,
    Döndüğüm belli olsun demişsin,
    bir resim, bir video koymuşsun,,,,
    iki satır yazmamışsın!!!!

    Biz, (metin, nazif, müjgan, murat, ben)arada bir, sermin, erdal, blogu canlı tutmaya çalışmışız... insan, her bişeyleri okur da cevap yazar, di mi? blogun kurucusu olaraktan...

    Arazi yorgunluğunu atamamışsın daha, anlaşılan!!!

    Sağlıkla kal...

    YanıtlaSil
  5. Evet Çiğdem ağzına sağlık.
    Ne o öyle.Bir video bir resim oldumu sana yeni
    evin.Reklam gibi cümle oldu hani yani.Evet
    Çiğdem aç ağzını yum gözünü.Arkadaş eskiden
    böyle derlerdi.Açtım ağzımı yumdum gözümü adam
    bi fena oldu.Nasıl fena olmasın,haftada bir kez
    diş fırçala koksun ağzın leş gibi tabi fena olur adam.Her neyse konuyu dağıttık biraz.
    Bastırrr Çiğdemmmm..............

    YanıtlaSil
  6. ŞŞŞŞŞŞŞŞŞTTT GIYBET YAPMAYIN BAKİİİİİİİM :))

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşlar, resimde bizim ekip kendi işini tamamlamış, hep beraber kampa dönmek için diğer ekibin bitirmesini bekliyordu.

    YanıtlaSil