17 Mart 2010 Çarşamba

PAÇALARIMIZ NE KOMİK DEĞİL Mİ SERMİN?


8 yorum:

  1. Paçalardan ziyade saçlara bakınız.Lisedeki
    müdür muavini kızacak diye örülmüş.

    YanıtlaSil
  2. Aman da pek hanım hanımcıklar, kim bunların üniversitede okuduğunu söyler? :)) Düpedüz lise talebeleri :))

    YanıtlaSil
  3. Paçaları kene yüzünden bağladıydık da,
    saçları da böcekler yüzünden ördüydük, ayy ne çok ve ne sırnaşık böceklerdi onlar, pat diye yüzümüze çarpıp haydi enseden içeri veya saçlarımızın arasına doluşurlardı. ben de bununla ilgili bir anımı hatırladım.
    bu tip böceklerden kurtulmak için tezek yakmak gerekirmiş diye duymuştum. gittim tezek(inek, at v.s.hayvan dışkısı olduğunu biliyorsunuzdur sanırım, neden açıklama gereği duydum, çünkü geçen gün gıybet'in ne olduğunu sorup durduydunuz da)neyse, tezek buldum ve yaktım, dumandan kaçtılar gerçekten, ama rüzgarla, Rahmi abiyle Zafer abinin üzerine doğru. ne gülmüştük.

    YanıtlaSil
  4. Serminciğim,
    resmimize bakasın diye, biraz evvel seni cepten aradım, ama cebin kapalıydı, mesaj bıraktım. İyimisin arkadasım? bir terslik yoktur insaallah. yoksa, bu saatte hala uyuyor musun?
    işte bu soru cümlesiyle, Metin ve Nazif'in diline düştüğümün günüdür. Bakalım benimle nasıl dalga geçecekler?

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. selam arkadaşlar, geçen hafta bayağı uzun uzun yazdım ama bır aksılık oldu gönderemedim. Murat'a başsağlığı diliyorum Metin Nazif ve Mehmet'e güzel videolar için teşekkürler ediyorum. Ciğdem'ciğm at resmin şahane sana bol siparişler inşallah.resmimize gelince o ve o günler herşeyden daha şahane o stajımızda bir tek ben doktorluk olduysamda..... Ah ahhhhh diyorum sadece neyse bugün ve yarınımız dünden gfüzel olsun inşallah....

    YanıtlaSil
  6. Selam Sermin,
    Saat 10 olmuş ve sen hala uyuyor musun? Aaaaaa :))

    YanıtlaSil
  7. Nazif'ciğim,
    Saat 10 olmuş ve sen de mi uyuyorsun halaaaaa?

    YanıtlaSil
  8. Gülçin'ciğim,
    Saat 10 olmuş ve sen de mi uyuyorsun?

    YanıtlaSil