17 Mart 2010 Çarşamba

SEVGİLİ ÇİĞDEM ÖZELLİKLE BUGÜNE KADAR YAZMADIM,VİDEO EKLEMEDİM,AMA BLOGU TAKİP ETTİM.GÖRDÜĞÜN GİBİ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMIZIN ÇOĞU SADECE İZLEMEK İSTİYOR.SEN,METİN VE BEN GEÇEN HAFTA DEVAMLI YAZDIK.MURAT ÜZÜNTÜLÜ BİR HAFTADAN SONRA ARAMIZA GÜZEL BİR ŞİİRLE KATILDI.MEHMET ZANNEDERİM ARAZİ ÇALIŞMALARINDAN OLSA GEREK SIK KATILAMIYOR.DEDİĞİN GİBİ BLOGUMUZU CANLI TUTACAĞIZ VE ARTIK AYRILIK GAYRILIK OLMASIN GARİİ.AT ÇALIŞMAN ŞİMDİDEN OLDUKÇA GÜZEL GÖZÜKÜYOR.BİTTİĞİ ZAMANDA BİR RESMİNİ KOYARSAN SEVİNİRİM.ARAZİ RESİMLERİN ÇOK HOŞUMA GİTTİ.SERMİNLE ÇEKTİRDİĞİNİZ RESİM ÇOK HOŞ.HATIRLIYORUM ŞÖYLE DENMİŞTİ.ÇOCUKLAR ARAZİDE GEZERKEN BACAĞINIZA KENE YAPIŞIR
BU YÜZDEN PAÇALARINIZI BAĞLAYIN.HEPİMİZ BAĞLADIK.İLK GÜN AKŞAM ÜZERİ KAMPA DÖNDÜĞÜMÜZDE BENİM BACAĞIMDA BİR TANE KENE VARDI.TABİ O ZAMANLAR KIRIM KONGO ZART ZURT HASTALIĞI OLMADIĞI İÇİN ÇOK ÖNEMSEMEDİK.GERÇİ BİR SÜRE SONRA BANA SEN ÇOK ESMERLEŞTİN KONGO'DANMI GELDİN DEDİLER AMA BEN ANLAMADIM O ZAMAN.YILLAR SONRA DERİ İŞİNE GİRDİĞMDE LAKABIM KUNTA KİNTE'YDİ............

6 yorum:

  1. Vavvvv ne hafızaymış sendeki,üstadım. İşte blogun yararları. Bakın Nazif'e, o güzel fotoğraf ile anılardan neleri çıkardı. O fotoğrafı görmeseydi, belki de o anılar hiç bir zaman su yüzüne çıkamayacaktı, o anlar tazelenmeyecekti... ve biz de Kunta Kinte'nin kim olduğunu öğrenemeyecektik....:))

    YanıtlaSil
  2. Blogu Memos hazırladı ama biz ele geçirdik gibi. Genel Yayın Yönetmeni Çiğdem, Başyazar Nazif, Edebiyat Yönetmeni Murat ve nacizane ben. OLSUUUUN, BİZ OKURLARIMIZLA VARIZ. ( Umarım okurlarımız vardır, değil mi? :) )

    YanıtlaSil
  3. umarım varlardır!!!! Metinciğim,
    Var olan, buradayım desin bakayım!,

    DUYMADIM!!!! BİR DAHA!!! SES GELSİN!!!

    YanıtlaSil
  4. Nazifciğim, hah şöyle, blog kendine geldi tekrar, vaz caymak yok.
    videolar için çok tesekkürler arkadaslar, ikisine de çok güldüm.
    Ben bloga video koymayı hiç denemedim, beceremem diye düşünüyorum. Neyse, onu da yapmayıvereyim.sizin videolar güzel, ben zaten o kadar güzel videoları da bulamam ki.

    Sağlıkla kalın hepiniz. Bloğa uğramadığınız gün, hiç olmasın , insaallah....

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. Önce Metin'e cevap.Sen nacizane değil en has yazarımızsın kendine haksızlık etme.Geçen haftaki atışmalarımızda beni çok güldürdün.Videoların hem komik,hem duygu yüklü.
    Murat hakikatten sanat yönetmeni olmaya aday.
    Şiirleri çok özel ve çok güzel.Gönderdiği şiirleri Murat'ın şiir klasöründe biriktiriyorum.İleride korsan baskı yapıp zengin olacağım.
    Genel Yayın Yönetmenine gelince.O her zaman enerjisiyle,saçtığı ışıkla etrafındakilere ilham ve can verdi.Hala da vermeye devam ediyor.Ne mutlu bize Çiğdemimiz var.
    Gönül isterki çok sevdiğimiz diğer arkadaşlarımızıda blogda sık sık görelim.Mesela Cafer görüntüsü olmasa bile sadece sesiyle güzel bir türkü veya sanat müziğiyle katılsa.Müjganın gönderdiği insanı duygulandıran animasyonlar tekrar başlasa.Sermin olsa,Gülçin olsa.....
    Yani Arkadaşlarımızın hepsi hiç olmazsa haftada bir katılsalar.

    Sevgilerimle.......

    YanıtlaSil
  6. Sağolasın Nazifciğim,
    iyi ki hepiniz varsınız, yoksa, beni kim şımartacaktı?

    Metinciğim,
    beni, genel yayın yönetmenliği ile taltiflendirdiğin için, sana ayrıca tesekkür ediyorum ve Nazifin dediği gibi, kendini küçümseme bakiim.

    Şansınız her daim açık olsun.

    YanıtlaSil