5 Mayıs 2010 Çarşamba

BİR ARA SICAK YAPALIM...MORDOĞAN'DAN BİR ANI

7 yorum:

  1. Bu ara sıcak değil resmen yakıcı oldu :)
    Erdal sakal traşı olmuş, Süleyman, İbrahim Tatlıses'in, ayağında kundura türküsünü söylediği zamandaki haline benziyor. Cumhur para yapıştırılmasını bekliyor. Nazifciğim senin karşında oturanlar kimlerdi? Alt sınıftaki arkadaşlar geceye gelmişlerdi sanırım.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Ciğer's,
    diğer arkadaşlar, oturan kız arkadaşımız,Figen,
    ayaktakiler soldan sağa Berrak,Hakan,Bekir.
    Cumhur'un yanındaki Zafer.Onu tanımışsındır herhalde.Zafer'in yanındakileri tanıyamadım...

    YanıtlaSil
  3. valla ciğers sende beni yiyorsun :). Oraya kadar tamam zaten sırtı dönük olanları hatırlıyormusun diye sormuştum :)

    YanıtlaSil
  4. Ya ciğers o Süleyman değil onun kardeşi şimdi hatırladım

    YanıtlaSil
  5. Süleyman Şınga'nın kardeşi mi?

    YanıtlaSil
  6. bende bu resimler yoktu yahu ... haberim bile olmayan şeylere ulaştım.
    teşekkür ederim herkese

    YanıtlaSil
  7. O süleymanın kardeşi Tahsin.. Jeoloji de idi.
    Şimdi Bayındırlık il müdür yardımcısı bildiğim kadarıyla. Hala devam ediyo mu bilmiyom ama

    YanıtlaSil