5 Mayıs 2010 Çarşamba

BU AKŞAM HIDIRELLEZ SEVGİLİ ARKADAŞLAR.BİZ OĞLUMLA BİRAZ ÖNCE KARŞIYAKA SAHİLİNE
ÇIKIP BİRAZ DOLAŞTIK.İĞDE AĞAÇLARI ÇİÇEK AÇMIŞ MİSSS GİBİ KOKUYORDU.ARA SOKAKLAR
DA LİMON VE PORTAKAL AĞAÇLARININ KOKUSU İÇİNİZE İŞLİYOR.HAVA ILIK İNSANLAR SOKAKLARDA DİLEK TUTUYORLAR.HİÇ BUGÜNE KADAR HIDIRELLEZDE DİLEK TUTMADIM.AMA
BU GECE ÇİĞDEMİN HAYALİ HAYALİM OLDU VE AKŞAM ÜZERİ YAZDIĞIM YAZIDAKİ OLAYLARI
DÜŞLEYEREK İLK DEFA DİLEK TUTTUM."İZMİRDE ATAR KALBİM" SİTESİNİN GERÇEKLEŞMESİNİ
DİLEDİM.
UMARIM GERÇEKLEŞİR.....
BİRLİKTEN KUVVET DOĞAR..HADİ GARİİ.....

1 yorum:

  1. Süper, umarım dileğin, hepimiz için de tutar.
    İzmir'de hıdırellez ne güzel kutlanırdı, sen yazınca hatırladım. Ben burada hıdırellez olduğunu bile hatırlamadım, haayy allah,atladım, neyse, ben de aynı dileği tutardım. iyiki sen tutmuşsun Nazif.

    YanıtlaSil