14 Mayıs 2010 Cuma

NAZİF'ciğim, GÖNDERDİĞİN,24 nisan resim ve video cd'sini BİRAZ ÖNCE ALDIM.

Tekrar seyrettim hepsini, yine o güne gittim...

GÖZLERİM DOLDU, SİLDİM,
BİR DAHA SİLDİM.

sizleri tekrar görmek, çok iyi geldi, sağol Nazif'ciğim.

CAFER'ciğim ne güzel okumuşsun, KADRİYE'ciğim sesin çok güzel, bir dahaki buluşmamızda CAFER ve KADRİYE'den ayrı ayrı solo şarkılar da dinleriz inşallah.

CUMHUR ve METİN'den oyun havaları,
MURAT'tan şiirler... herşey çok güzeldi, arkadaşlar, iyi ki varsınız ve iyi ki benim ARKADAŞLARIMSINIZ.

HEPİNİZİ ÖZLEMLE KUCAKLIYORUM.

4 yorum:

  1. Sevgili Ciğersim, göndermiş olduğun cd yi aldım çok teşekkür ederim. Bir yıl boyunca arada bakar bakar anarım o güzel günü. Yalnız size de bir yıl çok uzun gelmiyor mu? Altı ayda bir yapsak, ben şimdiden hepinizi çok özledim.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili arkadaşlarım,
    gönderdiğim CD nin elinize geçmesine sevindim.Sizinde dediğiniz gibi ben de dönüp dolaşıp video ve resimlere tekrar bakıyorum.Hasret çektiğimiz günlerin
    mutlu beraberliklerle sonuçlanması dileğiyle........
    Sevgiler.....

    YanıtlaSil
  3. Ben de Mehmet'e katılıyorum. Bir yıl çok uzun.
    6 ayda bir görsek birbirimizi, ne güzel olur.
    hepinize sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Nazif bende istiyorum o görüntüleri
    bana da gönder yada geleyim alayım lütfen..

    YanıtlaSil