24 Mayıs 2010 Pazartesi

Selamlar

Bugün oğlumla telefonda konuştuğumda,
"Bloğu takip etmeye çalıştığını, sizlere bir merhaba demek istediğini, ama öncelikle blokta yazdıklarımızı takip ederek bizler hakkında biraz bilgi sahibi olması gerektiğini" söyledi. "Baba o kadar takip ettiğim forum ve blok var, onları takip edebiliyorum ama sizi takip edemiyorum. Ne kadar çok yazışıyorsunuz, bu kadar konuyu nereden buluyorsunuz, hem de bunca yıldan sonra" dedi.
Ben de " Eee bu kadar yılın birikimi var, kolay değil" dedim. "Sen gençsin, hızlı okuyarak bize yetişebilirsin" dedim.
Bir iki güne kadar okumayı tamamlayarak sizlerle tanışacak. O da çok merak ediyor, aramızdaki ilişkileri.
Herkese selam gönderdi, ben de iletiyorum.

Hepinize sevgiler...

4 yorum:

  1. Sağol Metinciğim, delikanlıya da selamlar, bekliyoruz herkesi. Bu arada haç bulabildin mi? :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Mehmet'ciğim.
    Mardin Midyat'ta bulunan istasyonumuza haber verdim. Şöyle duvara asılabilecek tipten bir haç buldukları zaman gönderecekler. Gelir gelmez ben de sana ileteceğim.

    YanıtlaSil
  3. Barış Bekmez26 Mayıs 2010 11:42

    Merhabalar, ben Barış...
    Babam Metin Bekmez sayesinde aslında sizleri de tanımaya başlamış oldum. Aslında başından beri birşeyler yazmak istiyorum ama içeriği öyle hızlı biriktiriyorsunuz ki tamamını okumak için zaman ayırmam gerekti :)
    Öncelikle tebrik ederim gerçekten hayranlık uyandırıcı bir paylaşım ortamı kurdunuz :)
    Kardeşime de dediğiniz gibi, kalabalık ve sıcacık bir aile gibisiniz.
    Kendi etrafıma bakıyorum da şu andaki üniversite ortamı sanki sizin zamanınıza göre daha yüzeysel, bu yakınlığı yakalamak artık gerçekten zor. En azından bu kadar kalabalık olarak...
    Gördüm, kıskandım, ben de istiyorum diyerek ortamınıza katılıyorum :) Bundan sonra ben de takipteyim. Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  4. SEVGİLİ YEĞENİM BARIŞ,
    HOŞGELDİN aramıza, bizleri çoookkk MUTLU ettin.
    Sen, yazdıklarımızdan ve baban'ın anlattıklarından bizleri az buçuk tanıyacaksın. bizlerde seni tanımak isteriz, kendinden bahset, sıkılmadan , istediğin zaman, kısa notlar bile olabilir.

    sevgilerimle,
    çiğdem halan.

    YanıtlaSil