27 Mayıs 2010 Perşembe

VAN KEDİSİ.........

SEVGİLİ METİN,
VAN KEDİNİZLE İLGİLİ ANINI OKUDUM.ANILARIM DEPREŞTİ.ANLATAYIM.
BUNDAN 7-8 SENE ÖNCE BALDIZIMDA İKİ TANE MUHABBET KUŞU VARDI.BİR TANESİNİ YENİ ALMIŞLARDI VE KÜÇÜKTÜ.BİZ İKİSİNE BAKAMAYACAĞIZ BİR TANESİNİ SİZ ALIN DEDİLER VE ARCA'DA ÇOK İSTEDİĞİ İÇİN ALDIK.TABİİ BÜTÜN YÜK BENİM ÜSTÜME KALDI.BEN BESLEDİM.BEN KONUŞTUM.BEN ALTINI TEMİZLEDİM.VS.VS.KUŞ BANA ALIŞTI.YAZ GELDİ.BİZ 10 GÜNLÜĞÜNE TATİLE GİTTİK VE "MAVİŞİ" BALDIZA BIRAKTIK.DÖNDÜĞÜMÜZDE "MAVİŞ"ÖLMÜŞTÜ.BALDIZIM"GELDİĞİ GÜNDEN BERİ YEM YEMEDİ" DEDİ."MAVİŞ" BANA OLAN HASRETİNDEN ÖLMÜŞTÜ.BİR DAHA ASLA CANLI HAYVAN BESLEMEK İSTEMEDİM.ÇÜNKÜ ONLAR O KADAR KARŞILIKSIZ SEVİYORLAR Kİ,BİR DAHA ASLA ONLARI ÜZMEK İSTEMEDİM..

3 yorum:

  1. Merhaba Nazif,
    Bizim evdeki yaşayan hayvanların çeşidi ve sayısını artık hatırlamıyorum. Önce büyükçe bir akvaryum yaptım. Ama evin her yeri güney güneşini gördüğünden sürekli yosun yaptığından yürütemedim. Sonra ilk kedimizi aldık. İki yaşında kaçtı ve gelmedi. Sonra hamster aldık. Onlarda aşırı çoğalınca petshopun içinde bırakıp kaçtım. ( Nüfus planlamasını bilmiyorlar) Sonra bir kedi daha. O da eve gelen bir köpeğin kokusunu aldı ve terk etti bizi. Sonra bir terrier köpek. ( Sıkıldın mı :)) daha sıkılma bekleee ) Köpek efendi de evdeki mobilyaları ve yeni ayakkabımı yemeye çalışınca dooğru satışa. Vee papağan geldi. Papağanı da bir arkadaşım çok sevdi ve hediye etmek zorunda kaldık. Sonra bir siyam kedisi aldık. En uzun onunla yaşadık. 4 yaşında hastalandı ve tüm müdahalelere rağmen kurtaramadık. Ellerimde öldü. Ve onun acısını bir daha yaşamak istemediğim için hayvan defterini kapadık. Tabii ki özleyene kadar. ve bu defa bir muhabbet kuşu geldi. ( "Manyaksınız" dediğini duyar gibiyim :)) Ne kadar ayıııp. Ne yapalım, çocuklar evden gidince uğraşacak bir şeyler arıyoruz. ) Onu da kafesten dışarıya çıkmaya alıştırmıştık. Bir süre sonra bu kadar yıldır açılmayan sineklik kapı rüzgardan açılmış veee o da firar etti.
    Eh son olanları da biraz önce anlattım.
    Ama ne kadar yokluklarında üzülsek de varlıkları ve dediğin gibi karşılıksız sevgileri çok güzel. Yaşama sevinci veriyorlar.

    ( Bakın durumumu vahim görüp bloktan atmaya kalkarsanız aradaki misafirlerimizi anlatmaaam :))) :)

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Metincim , kendi adıma, Tüm misafirlerini dinlerim bıkmadan.
    sağlıkla kal, canlı dostu arkadaşım.
    ceylanlara sevgilerimi ilet lütfen, onları görebilirim inşallah bir gün.

    YanıtlaSil
  3. Ceylanlara selamın başımın üstüne Çiğdem'ciğim.
    Ne yalan söyliyeyim, bloktan atılma konusunda kimden tepki gelecek diye bekledim, bu güne kadar da gelmeyince, "hayvanlarla bozmuş, atalım bloktan bu adamı" dediler galiba diye düşünmeye başlamıştım. :))))
    Neyse ki senden gelen birkaç güzel satır, beni vazgeçirdi. :))
    Ceylanlarımız ve bizler sizleri görmekten çok mutlu oluruz.
    Sevgilerimle.....

    YanıtlaSil