1 Haziran 2010 Salı

4.TABLOMDA BİTTİ.25*35 TUVAL ÜZERİNE YAĞLI BOYA.

16 yorum:

  1. Ciğer's bu ne hız! Döktürüyorsun yine. Fırçana sağlık, çok güzel olmuş. Böyle giderse sen mutluluğunda resmini yaparsın kardeşim :)

    YanıtlaSil
  2. Sağol Ciğer's,
    beğendiğine sevindim.Aslında çok hızlı yapmıyorum.
    30-40 günde bir bitiyor.Şimdiye kadar küçük tuvallere çalıştım.Bundan sonra 50*70 lik tuvale yapacağım 2 resim seçtim.1 tanesini Haziran sonuna kadar bitirmeyi düşünüyorum.Ondan sonra zannederim Eylül de
    resim yaparım.Çünkü buralarda sıcaklar oldukça arttı.Fırçada ve paletteki boyalar çabuk kuruyor.
    O da sıkıntı yaratıyor........

    Mutluluğun resmini biz hep beraber İzmir'de yapmıştık zaten........

    Sevgilerimle.................

    YanıtlaSil
  3. Ellerine, boyana, fırçana sağlık üstad.
    HOCANDAN aldığın dersler işe yaramış, fırça kullanmayı ilerletmişsin :))))
    Resmin çok çok güzel olmuş.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Sağol Metinciğim,
    Bu resimler,senin gönderdiğin fotoları tuvale dökebilmek için yaptığım alıştırmalar.Onları hatasız yapmam lazım...
    Sevgili hocam fırça atmayı güzel öğretti sağolsun :)))))

    YanıtlaSil
  5. Ellerine, yüreğine sağlık arkadaşım:-) Tabiiki öncelikle sevgili hocanı kutlarım...
    Ben son derece amatörce İstanbulda haftanın 5 gününü geçirdiğim 5 yılda birşeyler yapmaya çalışmıştım kendi kendime çok beceremeyince ahşap boyama ile avundum ama renkler ve fırçanın vuruşlarını yaşamak, hissetmek inanılmaz bir haz veriyor. Ki seninkiler gerçekten mükemmel...

    YanıtlaSil
  6. Figen'ciğim, burada senin de çalışmalarından örnekler görmek isteriz, mümkün mü acaba?

    YanıtlaSil
  7. Figenciğim,
    yorumlarınız bana şevk veriyor."Mükemmel","Çok çok güzel","çok güzel" bütün bu tabirler beni son derece mutlu ediyor.Yaptığım işten zevk almamı sağlıyor.Bir sonraki resmin daha güzel olmasını istiyorum ister istemez.Beğendiğine sevindim.
    Sevgili Metin'in dediği gibi bu blog da el emeklerimizide paylaşıyoruz.Sende eserlerini burada sergileyebilirsin.Biz bundan çok memnun oluruz.................

    hepinize sevgilerimle.....

    YanıtlaSil
  8. Nazifciğim, bileğine sağlık , bu tablon da çok güzel olmuş. ARTIK KİM TUTAR SENİ KARDEŞİM...
    Sergimizde en fazla eser senden olacak, artık eminim. Başarılı çalışmalarının sağlık ve zevkle sürmesini dilerim.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Sevgili Çiğdem,
    tabloyu beğendiğine sevindim.Sergi için devamlı resim yapmaya çalışıyorum.Umarım yeterli sayıya ulaşırım.Bu arada değişik konuları çalışıyorum ki elim alışsın.Mesela bu tabloda kıyıdaki dalga beni çok uğraştırdı.En az 4 kere silip yeniden yaptım.Gerçeğe en yakını bu olunca resme devam ettim....
    Yanlış hatırlamıyorsam kendi sitene 2010 yılında yaptığın tabloları koyacaktın.Koyabildin mi?Şimdi bakacağım.Eğer oraya koyamadıysan burada onları görmek isterim..

    Sevgilerimle............

    YanıtlaSil
  10. Selam Nazif,
    siteme koyamadım 2010 da yaptığım tabloları ve üzülüyorum. siteyi hazırlayanları arayıp, tekrar nasıl yapacağımı, öğrenmem lazım.
    bloğa koyarım. galiba iki tanesini önceden koymuştum , emin değilim, bakarım.

    sergi konusunu araştırabildin mi?

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  11. Çiğdem'ciğim,
    sergi konusunu Konak'a indiğim zaman araştıracağım.Araya yaz girdi diye biraz aksattım.Sana mutlaka yazacağım...........
    Lütfen.lütfen,lütfen sigarayı bırak.Daha mutlu olacaksın.Eğer bırakırsan 5 adet tablomu sana hediye edeceğim..............
    Ali abime selamlar........
    Sana da sevgilerimi gönderiyorum............

    YanıtlaSil
  12. Nazifciğim harikasın , desteğin için sağol.
    ama gel şu 5 tabloyu, 1 'e indirelim, kıyamam onca emeğine de, bırakmam sigarayı diye korkuyorum, ona göre. bir tablo olsun tamam mı?
    Destek için ne büyük incelik , sağol kardeşim,
    Sevgilerimle.
    Özlem'i ve Arca'yı benim için öp lütfen.

    YanıtlaSil
  13. Tamam anlaştık 1 tablo olacak.Ama 1 değil 5 değil 15 olsa ne olacak.Hiç bir tablo senden daha değerli değil.....
    Senin sağlığın ve sevdiklerinle uzun seneler yaşayabilmen için bütün bu desteğimiz....
    Daha fazla baskı altında kalmaman için sigara konusunu bu yazımla bitirdim.....

    Sevgilerimle................

    YanıtlaSil
  14. Yalan söyleyemem, bu gün 10. günüm ve ara ara bazı ruh hallerinde canım sigara istiyor, hemen, blogda hepinizin yazdığı destekleri hatırlayıp, birkaç erik, bir bardak su, bitki çayı v.s.dikkatimi dağıtıyorum.

    HEPİNİZE SONSUZ TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
  15. Sen her zaman zorlu olan şeyleri başardın Çiğdem'ciğim.30 gün sonunda artık BEYNİN daha az nikotin isteyecek.Kaldı 20 gün.
    Ali abim sana güzel müziklerle terapi yapar.
    Bahçe,hayvanlar derken bakmışsın 3 ay geçmiş.
    Sınıf toplantısı eş dost gelecek derken 6 ay geçmiş.
    Bir de bakmışsın ki hayatında duman yok......


    Sen her zaman başardın..........

    YanıtlaSil
  16. Sağol canım kardeşim.
    sizlerin bu sözleri, beni daha güçlü yapıyor.
    sevgilerimle.

    YanıtlaSil