1 Haziran 2010 Salı

Selammm

Tekrar merhaba sevgili arkadaşlarım,
Sizleri özledim ve yazamadığım içinde sıkıldım, Ama inanılmaz bir yoğunluk içinde yazmayı beceremedim... Malum Turizimci olmak bu dönemde oldukça yoğun, keyifli bir o kadar da sıkıntılı...
Pek çok güzellik olmuş; ama bence en güzeli aile genişlemiş ve gençleşmiş bunun yanısıra güzel yazılar,paylaşımlar, videolar, resimler, hikayeler eklenmiş hepsi için teşekkürler gönlünüze sağlık tabiki öncelikle vücudunuza sağlık olsun...
Yakında alt sınıf olarak sayımızın artacağı ümidi ile bizi de bekleyin derim:))

2 yorum:

  1. Sevgili Figen,
    güzel dileklerine ben de katılıyorum.Yanlızzz!
    EĞER SEN YAZILARINI BU RENKLERLE YAZMAYA DEVAM EDERSEN BİZDE GÖZ MÖZ KALMAYACAK.ZATEN BURNUMUZUN ÜSTÜNE DÜŞMÜŞ GÖZLÜKLERLE OLDUKÇA KOMİK GÖZÜKÜYORUZ,BİDE OKUMAK İÇİN EKRANIN İÇİNE GİRMEYE BAŞLADIK ..............
    Sevgiler.................

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Nazif,
    "Selammmm" ve "Gönderen Figen Zaman 6/01/2010" yazılarının arasında Sevgili Figen'in ne yazdığını çözdün mü? :)))
    Ben çözemedim de:)))) Yakın gözlüğüm bile isyan etti.

    Sevgili Figen
    Lütfen gözlerimize kıyma.......

    Sevgiler............

    YanıtlaSil