6 Haziran 2010 Pazar

Cafer'den Çiğ Köfte Tarifi



Uploaded with ImageShack.us

7 yorum:

  1. CAFER KARDEŞİMİZ,
    ilk toplandığımızda, bizler de sana yardım edelim de, şu tarif ettiğin çiğ köftenin tadına bakalım. NE DERSİN?
    ama , isot getirmeyi unutma.
    SAĞLIKLA KAL.

    HEPİNİZE SEVGİLERİMLE.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Ciğer's,
    o güzel güne dair hoş bir hatıra daha koymuşsun bloga.Tarifi net duyabilmek için Cumhur'un ve Sermin'in sesini kısmak lazım ama oda şimdi mümkün değil.Neyse duyduğumuz kadar ile yapacağız çiğ köfteyi......

    Eline sağlık.....

    YanıtlaSil
  3. Nazifciğim o fonda sürekli konuşan Coşkun. Bütün videolarda var. Kel alaka bir konuyu bu kadar süre nasıl anlatıyor anlamadım :)

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Mehmet,
    tekrar dinleyince Cumhur olmadığını anladım.
    Gıyabında özür dilerim.Ses Coşkun Hocama aitmiş.Önemli bir konu olmasaydı bu kadar uzun anlatmazdı herhalde:))

    YanıtlaSil
  5. Selamlar Mehmet'ciğim,
    Nereden çıktı bu video?????? Bundan hiç haberimiz olmadı.
    Çok sağol. Tekrar o güne geri döndüm.

    Sevgiler.....

    YanıtlaSil
  6. Daha dur Metin. Senin videonu da yayınlayacağım :)

    YanıtlaSil
  7. Neeeee????
    Sen o gün gizli servis elemanı gibi çalışmışsında haberimiz yokmuş. Bundan sonra dikkatli olalım arkadaşlar :))))
    Merakla bekliyorum.

    Sevgiler.....

    YanıtlaSil