6 Haziran 2010 Pazar

Sigarayı bırakmak zor ama imkansız değil diyor Deniz Baykal

6 yorum:

  1. SAĞOL MURAT,
    Nikotin krizi tutunca bir ciklet çiğniyor atlatıyorsun. zavallı, Deniz Baykal ne yapsın, genel başkanlık krizini cikletle filan da atlatamaz, onun işi, sigarayı bırakmaktan daha zordu, o başardı, biz mi sigarayı bırakmayı başaramıycaz. bu gün, sigarasız 10. günümdeyim.

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Seni kutluyorum sevgili Çiğdem.
    Ben de bir bırakabilsem,daha ne isterim.Tabi önce sigarasız yaşama kendimi hazırlamam gerek.
    Sevgiler herkese.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili ÇİĞDEM,
    İnşallah 100. gününe gelene kadar, kaç gün önce bıraktığını unutursun.
    Çabanı saygıyla karşılıyor ve tüm kalbimle destekliyorum.

    Sevgilerimle......

    YanıtlaSil
  4. Muratcığım, sigarasız yaşama, ben, kendimi şöyle hazırladım, belki sana da uyar da denersin.
    ilacı içmeye başlayınca 3.günden itibaren sigara iğrenç kokuyor ve tadı da berbat oluyor, hani ilk nefeste keyifle dünyamızı mutlu, çekilir yapan hali gidiyor ve bu kötü şeyle ne yapıyorum ben, demeye başlıyorsun. sonra acı bogazını yakan haldeyken, bundan önce hayatımda böyle kötü bir şey yoktu demeye başladım.
    10 gün boyunca böyle devam ettim ve hedeflediğim bırakma tarihim 14.gün iken, dr.um değiştirip 11.günde bırakacaksın deyince, dr.a hiç kızmadım çünkü bir el beni çeksin de tarih çabuk gelsin diyordum zaten, içimden.çünkü o iğrenç tad beni bir a önce bırakmaya ikna ediyordu. işte beyinde bırakma işi bu olsa gerek , onu da ilacla başardım. gerisi bilinçaltının kandırmacalarına karşı koymak. direnmek, zor olmuyor. ilk 1 hafta mutsuzluk yaşıyorsun, bir de sabah ilk sigara saatinde. dikkatini hemen başka bir konuya çekebilirsen, o da çabuk geçiyor. kriz gelince nikotinli ciklet çiğneme işi, bir kez başıma geldi ve cikletteki nikotin nasıl dilimi bogazımı yaktı anlatamam hemen attım. bir daha olmadı. darısı başına, daha uzun anlatabilirim
    istersen,yeterki denemeye karar ver.
    sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. İnşallah Metinciğim, sağol.

    sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. İnşallah Çiğdemciğim birgün ben de bırakırım bu sigara denen illeti.Uğruna şiirler yazdım ama kendisini bırakamadım bir türlü.

    YanıtlaSil