2 Haziran 2010 Çarşamba

TEKRAR DENİYORUM... BU DEFA BAŞARMALIYIM...

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,
Yıllardır teslim olduğum şu SİGARA illetinden, defalarca kurtulmaya çalıştımsa da başaramadım. önceki denemelerimde; ZYBAN,,,HİPNOZ,,,BİOREZONANS olmadı , olmadı.
Şimdi dr. yardımı alarak ve champix ilaç ile deniyorum. ilaca 19 mayısta başladım, 11.güne kadar sigara içerek hazırlandım. zaten bir kaç gün ilaç içince, sigaranın tadı ve kokusu çok kötü gelmeye başladı, bilinçaltımızın kandırmacalarıyla başetmenin yollarını da dr. anlatmıştı , derken bu gün , sigarasız geçen 5. günüm. ÜMİTLİYİM,,, BU DEFA BAŞARACAĞIM.

SİGARA TİRYAKİSİ OLAN ARKADAŞLARIMIN, BU İLACIN DETAYLARINI İNCELEMELERİNİ TAVSİYE EDİYORUM . DR. YARDIMI DA ÇOK ÖNEMLİ.
Daha detaylı bilgi isteyen arkadaşlarıma, yardıma hazırım.

Hepinize sevgilerimle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder