1 Temmuz 2010 Perşembe

ESKİLERDEN BİR DÜET

5 yorum:

  1. Sevgili Metin,
    Düeti seyredemedim.
    Bu olay banada oldu geçenlerde.You tube'dan Barış Manço'nun "Domates,biber,patlıcan" şarkısını iki kere bloga koymama rağmen görüntü çıkmadı.....
    Bir engelleme var galiba?!!!.....
    Biliyorsun İLETİŞİM DAİRE BAŞKANLIĞI bir takım Google IP lerini engelliyor.Bizde video indiriyoruz diye hava indiriyoruz.Blogda da havamızı alıyoruz.Çok havadar oluyor vallahi...

    YanıtlaSil
  2. Nazif'ciğim,
    Videoyu internetten direkt olarak yüklemiyorum. Önce kendi bilgisayarıma indiriyorum, kontrol edip öyle bloğa koyuyorum. Bende çalışıyor.

    Acaba izleyemeyen başka arkadaşlar oldu mu??

    Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  3. Evet Metin bir şey gözükmüyor.

    YanıtlaSil
  4. Metin'ciğim, ben de izleyemedim.
    sağlıkla kal, izleyemesek bile ,yine de uğraşmışsın bizler için, sağol.

    YanıtlaSil
  5. Selam arkadaşlar,
    Videoyu bir kez daha yüklemeyi deneyeceğim.

    YanıtlaSil