1 Temmuz 2010 Perşembe

MERHABALAR

Herkese MERHABA,
Birkaç gündür bloğa giremiyorum. Sürekli olarak bilgisayarımla uğraşıyorum. Silinmiş olan bilgi ve resimlerimi kurtarmaya çalışıyorum. Bu nedenle de moralim biraz bozuktu, kusura bakmayın.
Şu bilgisayar denen meret ne menem bir şeymiş, şaka maka her şeyin depolandığı, saklandığı bir şey olarak kullanmaya alışmışız, geçmiş silinince baya bir moral bozuyor.

Çiğdem'ciğim, hasadın hayırlı olsun. Çok güzel görünüyorlar, afiyet olsuuun.

Nazif'ciğim, Allah kolaylık versin. Çok zor işler onlar. Bizim de geçen sene başımızdan geçti. O nedenle iyi anlıyorum sizi.

Müjgan'cığım, hoşgeldin. Gittiğin yerler biraz soğuk ta olsa umarım her şey istediğin gibi geçmiştir.

Mehmet'ciğim, bloga ara sıra da olsa bir baksan :)) ( başka sitelerde dolaşıyormuşsun.... ) Müjgan'ın gidip döndüğünden haberin olurduuuuuuuuu.

Herkese sevgilerimle........

1 yorum:

  1. Sevgili Metin,
    bilgisayarındaki bilgi kayıpları için üzüldüm.
    Seninde yazdığın gibi çok sinir bozucu.Umarım
    çoğunu kurtarabilirsin.
    Nihayet doğal gaz bağlanma işimiz(benim ve babamın)bitti.Kışın rahat edeceğimizi umuyorum.
    Eylülde de boya işleri var.(Bende ve babamda)
    Onlarıda yaptıktan sonra kışın resim yapmaya hız vereceğim.Şu an bir resim üzerinde çalışıyorum fakat,o kadar sıcak ki, ben ter olup akıyorum,boyalar ise kısa zamanda kuruyor.
    O resmi de Eylül'e bırakacağım.(şipariş olmasına rağmen alıcı anlayışla karşılar zannederim).....
    Serin ve güzel günlerde görüşmek ümidiyle....
    Sevgilerimle......

    YanıtlaSil