6 Ağustos 2010 Cuma

BİRAZ HAREKET OLSUN DEDİM.



Uploaded with ImageShack.us

10 yorum:

  1. ilk defa bloğa bir video koyayım dedim, beceremedim arkadaşlar. özür.

    YanıtlaSil
  2. yoo olmuş Çiğdem, becermişsin :). Bu paraşüt işini benim de denemem lazım, müthiş bir adrenalin olmalı. Teşekkürler arkadaşım yine harika bir paylaşım yapmışsın.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Çiğdem,
    sabah saatlerinde videonu izleyememiştim.Ama 5 dakika önce izledim.Anacım bende yükseklik korkusu var az da olsa.İnan altıma ettim seyrederken.Sen nasıl dayandın o strese helal
    olsun.Çekim çok güzel.Sayende koyları tepeden görmüş oldum.Paylaştığın için çok çok teşekkürler.Hayatın boyunca mutlu olmanı dilerim........

    Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Çiğdem,
    Muhteşem çekimini büyük bir hayranlık ve kıskançlıkla izledim. Ne yazık ki eşim bana yasak koyuyor bunlar için. O çok korkuyor. İki yıl önce Fethiye Ölüdeniz'de yamaç paraşütü yapmak istedim, olmadı. Bu yıl Bodrum Torba'daydık. Orada da senin paraşütten vardı, o kadar kandırmaya çalıştım ama yine olmadı :(
    Ne güzel sen yapabilmişsin. Ama kararlıyım. Mutlaka ben de paraşütle ya atlayacak ya da gezeceğim.

    Tekrar tekrar izliyorum. Harika olmuş, eline sağlık.

    Ben de SİZLERİ SEVİYORUUUUM.

    YanıtlaSil
  5. Canımmmm süpersinnnnn:-)
    Canım çektiii, kesnlikle tekrarlamalıyım...
    Ama senin gibi çekim yapabilmek ayrı bir üstatlık ellerine sağlıkkk...
    İnşallah bende tatil yapacağımmmm veee bende uçacağımmm:-)
    Sizleri Seviyorummmm...

    YanıtlaSil
  6. Videoyu tekrar seyrettim.Yükseklik korkumu yenmek için.Yine de heyecenlandım.Tam bu sırada Özlem geldi.
    Kudurdu.Onu bindirmezlermiş.Çünkü 50 kilo sınırı varmış.Kıskançlığından kilo almak için hemen girişimlere başladı.Bu hafta sonu Kuşadasına gidelim
    ben de uçacağım diye tutturdu.Yaktın beni Çiğdem.:)))

    YanıtlaSil
  7. Nazifciğim, iki kişi binilebiliyor. hem Özlemin kilosunu destekler hem de yükseklik korkunu atarsın, birlikte binmenizi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  8. Uçmak isteyen arkadaşlarıma tavsiyelerim var.

    Benim bindiğim paraşüt iple tekneye bağlı, teklikeli olmadığını düşünüyorum. fakat yamaç paraşütünü tehlikeli buluyorum, yukarı çıkıldıkça çok şiddetli rüzgar var, ve yamaç paraşütü çok fazla yükseliyor.

    Ayrıca, şimdi ismini hatırlayamadığım, bir uçan
    var, motosiklet gibi,ama kanatları var, pilotu ile birlikte uçuyorsun. 6 yıl kadar önce Dalyan'da,
    ona da binmiştim. çok korktum ,inerken çok dik ve hızla, kartal gibi pike yapıyor,şimdi yere çakılıyoruz dedim.ölümü ensemde hissettim. ve asla, denemenizi istemiyorum. çok tehlikeli. 3 ay kadar önce gazetede okudum, bu alet, düşündüğüm gibi, inişte yere çakılmış pilotun her yeri kırık, arkadaki kişi ise ölmüş.

    Keyifli, tehlikesiz ve bol adrenalinli uçuşlar hepinize...

    YanıtlaSil
  9. Çiğdemciğim,öncelikle cesaretin için tebrikler.Bu durumlar hiç bana göre değil, benim ayağım yere basmalı.Ama çok da keyifli olmalı diye düşünüyorum.Bundan sonrada keyifli tatiller ve yeni deneyimler yaşamanı dilerim. selam ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler Gönülcüğüm.
    sevgilerimle.

    YanıtlaSil