6 Ağustos 2010 Cuma

SON YAPTIĞIM TABLOM 50*70 KOMPOZİSYON...

15 yorum:

  1. Yaklaşık iki ay süren bir çalışma oldu.kamçı ve devrilmiş yağdanlık çok çok sıcak havada her tarafımdan şıpır şıpır terler akarken çizildi ve boyandı.Ama sonunda bitti.Bir iki rotüş ve düzeltme olacak ama onlarıda Eylül de havalar serinleyince yapacağım.Bu arada bloga koyduğum resim tablonun gerçek sıcak renkleri-
    ni yansıtamıyor.Buna rağmen sizlerle paylaşmak çok güzel.........

    Sevgilerimle.........

    YanıtlaSil
  2. Çiğdemciğim,
    sana bir sorum var.50*70 yağlı boya böyle bir tablonun ederi nedir sence ????........

    YanıtlaSil
  3. ÜSTADIM ELLERİNE SAĞLIK,
    harika bir resim üretmişsin..

    YanıtlaSil
  4. Nazifciğimmm ellerine sağlıkk:-) bende ders almak istiyorum ama kışın:-)

    YanıtlaSil
  5. Ellerine, gözlerine, bileğine sağlık Ciğer's. Yine harika bir resim yapmışsın.

    YanıtlaSil
  6. Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.Beğen-
    menize sevindim.Bu tabloya başlarken çalışacağım resmi arkadaşıma gösterdiğimde hemen talip oldu.Fakat herhangi bir fiyat konuşmadık.Şimdi ne fiyat söyleyeceğimi bilemiyorum.Bir taraftanda Çiğdemin daha önce yazdığı gibi bu resimleri elden çıkarmakda insanı üzüyor.Çünkü çok emek veriyorum.Bu kadar güzel şeyler çıkacağını ben bile düşünmüyordum.Neyse sonunda beğenilmek güzel.
    Şimdi yeni resmim belki "NÜ" olabilir.
    Ne dersiniz?.........

    YanıtlaSil
  7. Olabilir tabiki Üstad.
    Model sıkıntısı çekersen Karakız'ı çalışabilirsin mesela. Şööyle bir fırın tepsisi üzerinde nar gibi kızarmış bir "nü" olarak....
    Nasıl fikir ama :))

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Metin,
    her zamanki gibi yine müthiş bir fikirle beni çok güldürdün.Fikir senden yapması benden.Resim satılırsa parayı kırışırız.Karakızı yakında soyacağım haberiniz olsun.......

    YanıtlaSil
  9. Nazifciğim,
    HARİKA ÇALIŞMANI, EŞİM ALİ'ye de gösterdim.
    çok beğendi. hatta, fiyatı ne olabilir sence Dedim ve 1200 TL. OLABİLİR DEDİ.Ben de katılıyorum, onun fikrine.

    Ayrıca yapacağın "NÜ" içinde, Beyaz Rus model olursa, ALLAAHHH derim , diyor.

    KARAKIZ'ım için, Metin'le birlikte yaptığınız planlara gelince,,,, gülemiycem,
    HAİN DAYI'lar. Karakız dayılarının kendisi için düşündüklerini bir bilse, kahrından ölür herhalde...

    Sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil
  10. Nazif'ciğim,
    Çiğdem hedef saptırmaya çalışıyor. Beyaz rus modele herhalde kimse hayır demiyecektir. Ama hocan ( yani Özlem ) ne der bilemem :))))))

    Pekala şöyle bir kompozisyona ne dersin;
    iki nü birden çalışmak. Hem Çiğdem'in istediği olur, hem de bizim. Üzerinde "nü" olarak ( hem de kızarmış bir nü ) duran Karakız'ı taşıyan nü bir beyaz rus model. Ne dersin ????????

    Sevgilerimle.....

    YanıtlaSil
  11. Nazifciğim,öncelikle çok çok beğendim ve kutluyorum. Ellerine sağlık. Başarılı çalışmalarının devamını bekliyorum.selam ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. Anlaşılan , Nazif, buraya yorum yazmaya fırsat bulamamış daha.

    YanıtlaSil
  13. Eveettt buraya yorum yapamaya unutmuşum.
    1-Resmimin bu fiyatlarla değerlendirilmesi çok hoşuma gitti.Ama bu fiyatı kabul ettirmek önemli olan.Ali abime teşekkür ederim.....
    2- Nü konusunda son yorumları okuyunca neden olmasın dedim.Güzel bir rus model ve yanında da Metin'in kedisi oturuyor.Güzel bir kompozisyon olur.Resim şekillenmeye başladı.Rus modelin yanında yer almak isteyen bana yazabilir.
    3-Karakız anaç olduğu için onu kızarmış bir tavuk olarak görmek hoş olmayacak.Metinciğim Karakız yaşasın değil mi?

    Sevgilerimle......

    YanıtlaSil
  14. Merhaba Nazif'ciğim,
    1. Öncelikle resmin gerçekten bu ücrete değer. Resim fiyatları hakkında hiç bilgim yok ama resmin güzelliği karşısında biraz ukalalık yapabilirim sandım.
    2. Bu nü konusu baya sardı galiba. Model de özellikle de beyaz rus olunca :) Yanında yer almak isteyenler için bir yarışma falan yaparsın herhalde.
    3. Peki peki vazgeçtim. Karakız yaşasın. Yaşasın da güzel güzel organik yavrular yapsın.
    4. Çakıl bu işe çok sevinecek.
    5. Çakıl'ın Karakız'dan haberi olması. :)))

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  15. Metinciğim,
    resmime söylediğin şeyler için teşekkür ederim.
    Nü tabloda Çakıl'ın yanına Karakız'ıda koymaya karar verdim.Sanal dünyada birbirlerine kötülük yapmazlar.
    Zaten Nü teyzeleri onlara izin vermez.....

    YanıtlaSil